/Subcarpathian Voivodeship/Bar

Kebab Sfinks

Henryka Sienkiewicza 10, 39-400 Tarnobrzeg, Polska

Kebab Sfinks
Bar
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
HMFG+9G Tarnobrzeg, Polska
+48 574 193 966
kebabsfinks.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 12–22
Wtorek: 12–22
Środa: 12–22
Czwartek: 12–22
Piątek: 12–23
Sobota: 12–23
Niedziela: 14–22
Napisz recenzję
Dark Sun Gwyndolin
Dark Sun Gwyndolin2 lata temu
Dobry kebeb, cena OK, miła pani sprzedająca, ale lokal dosyć pusty, nie ozdobiony wg, zimą zimno.
Maciej Z.
Maciej Z.2 lata temu
Naciągane 5 gwiazdek. Naciągane bo na dwa zamówione pity to jeden nie był pitą, a boxem, a dokładniej to w papierze. Niestety, przelany sos i za słabo spieczony. Drugi był jak najbardziej OK i on uratował ocenę. Mięso świeże, warzywa też. Pita smaczna, jednak duży popsuł opinię. Sprawdzimy za jakiś czas raz jeszcze... Opinia nie jest ostateczna.
MilesBlasius
MilesBlasius2 lata temu
Okropny „kebab” i do tego w kosmicznej cenie. Ciasto bardzo cienkie i chrupkie, prawie zero mięsa, a sam kebab składał się z powietrza o surówki. Jedyny plus to dobry sos. Zdecydowanie odradzam odwiedzanie tego lokalu.
Mr Paul
Mr Paul2 lata temu
Bardzo dobry kebab polecam każdemu.
Jakub Smykla
Jakub Smykla2 lata temu
Bardzo smaczne
Zespół Muzyczny Efekt
Zespół Muzyczny Efekt2 lata temu
Świetne miejsce, rewelacyjne smaki, pychota! POLECAMY!!!
DemiGod
DemiGod2 lata temu
Na testowane kebsy w TBG mój ulubiony.sos ostry jest mocno lekko ostry jakby co;)
p.s nastąpiła chyba zmiana właściciela i nie dawno kebs za chyba 18 zł wygladał tak samo jak za 24zł..moze to jednorazowa wtopa,mam nadzieje ze sie już nie zdarzy..
Konrad Krawczyk
Konrad Krawczyk2 lata temu
Kebab bardzo dobry natomiast obsługa klienta sprawiła, że straciliście klienta. Złożyłem zamówienie poprzez stronę, zapłaciłem I po chwili otrzymałem telefon, że aby zamówienie zostało zrealizowane będę musiał dopłacić 3zl przy odbiorze I czy wyrażam na to zgodę. Dopłata wynikla z podwyżek jednak na stronie menu nie było zaktualizowane. Pan dzwoniący wręcz z pretensjami zwrócił się do mnie gdy nie zgodziłem się poniewaz błąd nie powstał z mojej winy. Skomentował to, że szkoda mi 3zł dopłacić- 3zł czy klient? Mam nadzieję, że właściciel obroni dobre imię lokalu w odpowiedzi na ta opinię pokazując swoją troskę o klientów.
Zalecane lokalizacje