/Lubusz Voivodeship/Antykwariat

Allcollect Antykwariat Saski

Jana Kasprowicza 7C, 65-074 Zielona Góra, Polska

Allcollect Antykwariat Saski
Antykwariat
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WGQ3+84 Zielona Góra, Polska
+48 668 131 619
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–16
Wtorek: 10–16
Środa: 10–16
Czwartek: 10–16
Piątek: 10–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Karolina
Karolina2 lata temu
Paczka zamówiona 19 listopada w końcu dotarła 13 stycznia. Taki czas oczekiwania jest niesamowicie nieprofesjonalny. Do sklepu dzwoniłam 4 razy i za każdym razem były zapewnienia, że już jutro na pewno zostanie wysłana. Pan, z którym rozmawiałam był za każdym razem bardzo miły ale nie potrafił powiedzieć o co chodzi że paczka musi być tyle czasu kompletowana. Kiedy już powiedziałam, że jeżeli czegoś jednak nie ma na stanie to mogą wysłać bez tego a różnicę za brakujący towar zwrócić i tak minęło 3 tygodnie zanim dostałam paczkę. Zaskakująco dostałam wszystkie tytuły, które zamówiłam i gratis w postaci płyty z muzyką relaksujacą, która ma mi chyba umilić czas po przygodach z tą firmą. Z zamówieniem był jeszcze 1 problem ponieważ 1 z zamówionych filmów to pudełko od części 1 a w środku jest część druga. Jednak nie będę juz nic oczekiwać bo widzę że tytuł jest niedostępny na stronie, a nawet gdyby był dostępny to na rozwiązanie tego problemu musiałabym czekać kolejne 2 miesiące.
Nie polecam nic zamawiać bo trzeba czekać nie wiadomo ile, podejrzewam że gdyby nie wydzwanianie do nich to wcale by tego nie wysłali.
Dodatkowo ciężko o kontakt, w mailu jest podany nr na który ciężko się dodzwonić. Jednak kiedy już się to uda odbiera nieprzyjemny pan, który mówi że mam zły numer bo do sklepu internetowego jest inny (tak więc nie wiem czemu w mailu od zamówienia widnieje nr tego pana). Ten pan dopiero podał mi nr do sklepu internetowego, dodzwonienie się jednak najpierw do tego pierwszego człowieka to też były 3 dni prób.
Magda Tabor
Magda Tabor2 lata temu
Czy moje zamówienie nr 7061 z początku czerwca będzie zrealizowane? Zostało opłacone od razu. Nie odpisujecie Państwo na maile, nie odbieracie telefonu, nie odpisujecie na wiadomości. Czas realizacji już dawno minął. Jeżeli zostałam oszukana, to powiadomię odpowiednie służby.
Łukasz Kwaśny
Łukasz Kwaśny2 lata temu
Moje pierwsze zakupy w tym sklepie przebiegły bez problemu, dlatego nie spodziewałem się, że kolejne zamówienie, złożone jakiś czas później, okaże się być takim koszmarem. Od samego początku były problemy. Najpierw były trudności z przelewem, który wysłałem za książki. Chciałem zadzwonić i upewnić się, że przelew doszedł, niestety telefonu do BOK-u nikt nie odbiera a chat na stronie jest wyłączony. Zadzwoniłem więc na drugi podany na stronie numer. Okazało się, że to telefon do właściciela. Pan, który odebrał i przedstawił się jako prezes był nieuprzejmy i zarzucił mi, że to pewnie wina mojego banku, że przelewu jeszcze nie ma (bo sprawdził u siebie), ale już po kilkunastu minutach oddzwonił i powiedział, że pieniądze jednak są i przesyłka będzie realizowana od następnego dnia. Niestety, status przesyłki przez kolejne dni się nie zmieniał dlatego postanowiłem zadzwonić ponownie. I znowu pan był poirytowany, że dzwonię do niego ale obiecał wysłać paczkę w poniedziałek, co, jak można się domyślić, nie miało miejsca. Byłem już bardzo zdenerwowany i wysłałem maile i sms-y z prośbą o informację co z zamówieniem, które pozostały bez odpowiedzi. Zadzwoniłem więc ponownie, ale tym razem nikt nie odbierał telefonu, a połączenia były odrzucane lub blokowane. Ostatecznie udało mi się dodzwonić z innego numeru. Pan był bardzo zdenerwowany dlaczego dzwonię z innego numeru i na moje pytanie o zamówienie odpowiedział, że nie wyśle mi go, a jedynie może zwrócić mi pieniądze, na co oczywiście przystałem, bo miałem już dość całej sytuacji. Niestety, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem swoich pieniędzy (zamówienie zostało złożone 31 marca a teraz jest już maj) i wątpię, żeby udało mi się je odzyskać. Dlatego szczerze odradzam zakupy w tym sklepie. Obsługa klienta (a właściwie jej brak) jest karygodna. Zachowanie pana właściciela i jego stosunek do klienta są absolutnie nie do przyjęcia, tym bardziej, że każe płacić za wszystko z góry. Radzę więc omijać ten sklep szerokim łukiem. Szkoda czasu, pieniędzy a przede wszystkim nerwów.

Aktualizacja mojej poprzedniej opinii: dzisiaj wreszcie otrzymałem swoje zamówienie wraz z pieniędzmi za brakujące książki. Szkoda, że trwało to tak długo i kosztowało tyle nerwów, ale lepiej późno niż wcale. Co jednak nie zmienia faktu, że były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
Renata Żarnowska
Renata Żarnowska2 lata temu
Zamówienie dotarło po miesiącu, a byłam pewna, że zostanę bez pieniędzy i książek. Niestety żadnego kontaktu ze sklepem, wyjaśnienia. Mimo wszystko nie polecam.
Magdalena Wauters
Magdalena Wauters2 lata temu
Szanowni Państwo. Czy moje zamówienie będzie wysłane 4522 pieniądze otrzymaliście. Z Państwem kontaktu brak, nie odbieracie telefonów, ani czatu nie obsługujecie, ani na emaile nie odpowiadacie. Termin przesłania do mnie zapłaconych rzeczy minął. Jeżeli doszło do przestępstwa pod moim adresem to powiadomię odpowiednie organy ścigania. Pozdrawiam.
Jaroslaw Wierzbicki
Jaroslaw Wierzbicki2 lata temu
***NIE ZAMAWIAC NICZEGO W TYM SKLEPIE !!! ***Zamowienie zlozone i zaplacone dwa tygodnie temu. Pierwszy i jedyny kontakt byl wowczas gdy podali numer konta do wplaty. Telefon jest permanentnie wylaczony, niezaleznie z jakiego numeru sie dzwoni.
Zolondz
Zolondz2 lata temu
Chyba antykwariat został zamknięty. Zero kontaktu. Telefonicznego czy też meilowego. Sam lokal jest zamknięty, szkoda tylko że strona wciąż widnieje i można na niej składać zamówienia....
Alicja Zydonik
Alicja Zydonik2 lata temu
Jedna gwiazdka to nawet za dużo na ten sklep. Zamówienie złożone, opłacone, paczki brak. Zero kontaktu ze sprzedawcą, telefon wyłączony. Po prostu oszustwo.
Zalecane lokalizacje