Stanowczo odradzam. Materac łóżka brudny z ogromną żółtą plamą, podobnie zagłówek łóżka, tłuste plamy w kilku miejscach.
Maciej Downer2 lata temu
Stanowczo odradzam, apartament strasznie brudny, robaki w kabinie prysznicowej, klejące się meble w kuchni. Na koniec próba wyłudzenia kaucji za szkodę, która była już wcześniej w mieszkaniu.
Magdalena Peczek2 lata temu
Wynajęliśmy apartament w Międzyzdrojach- Bel Mare. Obiekt bardzo polecam, jak również Rent Like Home zajmującego się wynajmem. Bardzo miła obsługa i dogadana😊
Dominik Pacholczyk2 lata temu
Stanowczo odradzam. W obiekcie brak wyposażenia, które było podane w ofercie a to co już było, było na ukończeniu lub w żałośnie małych ilościach. Apartament dość brudny (dywany, ręczniki) i wymagający odświeżenia (utrzymujący się nieprzyjemny zapach). Dodatkowo stanowczo zbyt wolna reakcja na zgłoszone braki. Jednym słowem tragedia - omijać z daleka!
Michał Drozd2 lata temu
Rezerwacja odwołana przez rzekomy błąd w systemie - podczas gdy zwyczajnie moją rezerwacje sprzedano za lepsza kasę! Omijać cwaniaków szerokim łukiem
Kacper Smyła2 lata temu
Dowiedzieliśmy się na miejscu, ze nie mamy zapewnionego parkingu. Za tą cenę można znaleźć coś o wiele lepszego.
I O2 lata temu
Obiekt niestety nie spełnił moich oczekiwań. Kiedy pierwszy raz przyszliśmy do mieszkanka, znajdowały się tam pajęczyny, tak jakby nikt nie sprzątał od dawna. Na 9 osób dostaliśmy 8 kompletów pościeli. Zmywarka nie działała. Prysznic po 2 dniach się zapchał i stała w nim woda. Z plusów to cena przystępna i dosyć blisko do centrum.
Anastazja Gołownia2 lata temu
Byliśmy w apartamentach w zakopanym w grudniu na święta. Najpierw zarezerwowali pobyt w dniach 31.12.2020-03.01.2021 przez ograniczenia państwowe musieliśmy przenieść terminy na 23.12.2020-26.12.2020 w tym nie było żadnego problemu, wyszło nawet taniej niż pierwsza rezerwacja. Otrzymaliśmy e-mail od administracji że dostaniemy zwrot różnicy w cenie do 14 dni roboczych, dzisiaj mamy 26.02.2021 - żadnego zwrotu nie otrzymaliśmy 🤷♀️, na wszystkie telefony pani odpowiadają że sprawa została przekierowana księgowej, telefonu do księgowej nie dają. Dalej walczymy o ten zwrot (385zł). Po zameldowaniu wyjaśniło się że apartamenty nie sprzątają, na podłodze kawałki szkła, dobrze że znaleźli odkurzacz🤦🏼♀️, przecież przyjechaliśmy na odpoczynek, a nie sprzątać po kimś. Przez pierwszą dobę pobytu było bardzo zimno w apartamentach, nie wszystkie grzejniki działali, dzwonili do administracji - powiedzieli ze tylko następnego dnia mogą zawołać kogoś kto da radę wszystko naprawić. Prawda, następnego dnia przyjechał hydraulik i wszystko naprawił, tylko że straciliśmy na czasie, zamiast odpoczynku i zwiedzenia czegoś nowego musieli siedzieć w apartamentach i czekać na naprawę grzejników, za ten problem właściciel apartamentów obiecywał zrobić zniżkę. Ale nie dostaliśmy ani zniżki ani zwrotu różnicy w cenie. Jedynie co było dobrze - to kominek, tylko drzewo do kominku mieliśmy znaleźć sami, na swoje koszty🤬 Okropna firma, dalej czekamy na zwrot pieniędzy
Okropna firma, dalej czekamy na zwrot pieniędzy