Za cukiernie w galerii Niestety nie mogę dać więcej gwiazdek. Ciasta zaschnięte jakby miały tydzień, galaretka wręcz odpada od ciasta. Na ciastku inna cena, na paragonie inna, do tego dopłata 3zł za opakowanie. Niestety ostatnia moja wizyta w tej cukierni. 35zł poszło w śmietnik bo nie dało się tego zjeść.
Dagmara Jankowska2 lata temu
Złożyłam telefonicznie zamówienie na tort i ciasto na przyjęcie, opisując następnie dokładnie wszystkie szczegóły w wiadomości SMS. 1.Rozmiar tortu: zamawiałam duży tort, otrzymałam tort w rozmiarze średnim. W momencie otrzymania mniejszego tortu pojawił się problem jak podzielić go między ilość osób zaproszonych na przyjęcie gdyż jego rozmiar okazał się niewystarczający. Właściciel powinien zastanowić się w jakiej sytuacji stawia zamawiającego postępując w ten sposób. 2.”Wnętrze” tortu: wyraźnie zaznaczyłam ze ma to być biały biszkopt z masą z truskawkami. Otrzymany tort zawierał niestety biszkopt ciemny, kakaowy... 3.Ciasto „red velvet” ktore jak nazwa wskazuje- ma być czerwone (i dawniej było) w rzeczywistości było jasnoróżowe. nieznacznie odbiegalo w smaku i znacznie wyglądem od tego które zamawiane było przeze mnie 2 lata temu 4.Reakcja firmy na informacje o pomyłce: „odbierający zamówienie musiał się zle z panią dogadac”, „to nie problem pokroić tort tak żeby wystarczyło dla większej ilości osób”, a następnie odwrócenie się plecami i wyjście do innego pomieszczenia Kiedyś poleciłabym każdemu z czystym sumieniem, teraz nie do końca...
Marta Jaworska2 lata temu
Dzisiaj moja córka miała urodziny i zamawiałam ciasto malinowa chmurka Bardzo pyszna polecam
Małgorzata Mołczan2 lata temu
Pyszne wyroby. Błyskawiczna obsługa. Polecam.
Santa Cruz2 lata temu
Kiepska lokalizacja przez przypadek dowiedziałem się o cukierni.
1.Rozmiar tortu: zamawiałam duży tort, otrzymałam tort w rozmiarze średnim. W momencie otrzymania mniejszego tortu pojawił się problem jak podzielić go między ilość osób zaproszonych na przyjęcie gdyż jego rozmiar okazał się niewystarczający. Właściciel powinien zastanowić się w jakiej sytuacji stawia zamawiającego postępując w ten sposób.
2.”Wnętrze” tortu: wyraźnie zaznaczyłam ze ma to być biały biszkopt z masą z truskawkami. Otrzymany tort zawierał niestety biszkopt ciemny, kakaowy...
3.Ciasto „red velvet” ktore jak nazwa wskazuje- ma być czerwone (i dawniej było) w rzeczywistości było jasnoróżowe. nieznacznie odbiegalo w smaku i znacznie wyglądem od tego które zamawiane było przeze mnie 2 lata temu
4.Reakcja firmy na informacje o pomyłce: „odbierający zamówienie musiał się zle z panią dogadac”, „to nie problem pokroić tort tak żeby wystarczyło dla większej ilości osób”, a następnie odwrócenie się plecami i wyjście do innego pomieszczenia
Kiedyś poleciłabym każdemu z czystym sumieniem, teraz nie do końca...
Bardzo pyszna polecam