/Greater Poland Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Jugosłowiańska 22, 60-301 Poznań, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9VV7+H7 Poznań, Polska
+48 61 863 93 80
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marek jarzemski
Marek jarzemski2 lata temu
Bardzo zaangażowany personel - pomocny dla klienta . Oddział godny polecenia - dziękujemy za pomoc i doradztwo
Zajezdnia Franowo
Zajezdnia Franowo2 lata temu
Bardzo miła obsługa . Szczególnie dziękuję pani Ewie która bardzo szybko i sprawnie załatwiła moją sprawę. Pozdrawiam.
Mateusz Radwan
Mateusz Radwan2 lata temu
Bardzo miła i pomocna obsługa.
Pani Kierownik bardzo stara się, żeby wszystko udało się załatwić.
Marta Wolska
Marta Wolska2 lata temu
Brak kontaktu, proba uzyskania informacji od banku od 4 miesięcy. Najgorsza obsługa z jaką się spotkałam. Nikt nie oddzwania, na slowo dane przez kierowniczke oddziału o przeslaniu informacji mailowo- nic nie dostałam. W dodatku pierwszy raz spotkałam się z zadaniem abym przysłalala dane wrażliwe na wniosku mailowo. Gdzie takie wnioski powinno się składać w oddziale!!! Nie polecam wspolpracy z Panem Mateuszem P. i z Panem Krzysztofem W. Brak kontaktu zero profesjonalizmu!
Tomasz Bajaczyk
Tomasz Bajaczyk2 lata temu
Obsługa w tym banku i oddziale to jakieś nieporozumienie. Prawie 4 miesiące czekamy już z żoną na aneks do umowy. Ciągle jesteśmy zwodzeni przez pracowników obietnicami, że "jeszcze tylko kilka dni i aneks będzie gotowy". Podobnie za każdym razem słyszymy obietnice, że opiekun do nas zadzwoni - niestety nigdy to się nie wydarzyło. Za każdym razem trzeba dzwonić samemu i się dopytywać - o ile w ogóle ktoś odbierze telefon. Związanie się z tym bankiem było największym błędem jaki można popełnić!
Paula Maja
Paula Maja2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Jedynie co mnie trochę denerwuje rozumiem że mamy czasy jakie mamy ale jak matka przychodzi z dziećmi to powinien może mieć jakieś osobne okienko żeby nie czekały dzieci. Tu nie chodzi o litość czy coś tylko wiadomo jak dzieci się nie cierpliwa potem hałasują. Ja np. nie mam z kim zostawić dzieci i muszę z nimi chodzić do banku. U nieraz naprawdę musiałam czekać dużo czasu. Ale poza tym to najlepszy oddział. Pozdrawiam
Aleksandra
Aleksandra2 lata temu
Jestem zdegustowana zachowaniem obsługującej mnie Pani, która w połowie mojego zdania odeszła ze stanowiska bo poprosiła ją koleżanka z okienka obok. Wyszłam z placówki nie usłyszawszy nawet „do widzenia”.
Nikita A
Nikita A2 lata temu
Przyszedłem wymienić (USD w PLN) dużą kwotę w dolarach, część wpłacić na karcie. W poprzednim razem pracownica banku powiedziała, jak korzystniej wymienić pieniędzy poprzez kurs w aplikacji.
Tym razem zapytałem 2 razy, czy muszę otworzyć mój kurs dolara w aplikacji, aby wymienić walutę, pracownica odpowiedziała mi "Nie"... Wymieniła mi dolary na złote (różnica 150 złotych!!!).
Dopiero po wymianie zapytałem, dlaczego jest tak mało pieniędzy, jeśli mam swój dobrzy kurs w aplikacji, pracownica odpowiedziała, że musiałem wcześniej powiedzieć o tym, że chcę wymienić za pośrednictwem mojego kursu (chociaż pytałem wcześniej, czy muszę otworzyć aplikację)... Generalnie, są tacy dobrzy pracownicy, którzy powiedzą klientowi, jak lepiej zrobić coś, ale są jeszcze tacy, jak była u mnie... Jest to dla mnie nieprzyjemne, niech to będzie na jej sumieniu!!
Zalecane lokalizacje