/Greater Poland Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Mieszka I 15, 62-200 Gniezno, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GHMX+WF Gniezno, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Monika Wolek
Monika Wolek2 lata temu
Byłam ostatnio w banku i zostałam obsłużona przez chyba najlepszego doradcę klienta w Gnieźnie. Pani Natalia Janik podeszła do sprawy z pełnym profesjonalizmem, uśmiechem na twarzy i uprzejmością. Zadałam na prawdę wiele pytań i na każde z nich dostałam profesjonalna odpowiedź. Jeżeli mogę polecić to z czystym sumieniem polecam Panią Natalie. Opinia bardziej należy się jej niż ooddziałowi
Wojtek Piotrowski
Wojtek Piotrowski2 lata temu
Rozpacz, bankomaty puste, brak informacji o awari, tłumy ludzi próbujących wypłacić pieniądze.
Barbara Barbara
Barbara Barbara2 lata temu
Nie polecam. W dniu 30.05.robilam w Panstwa placówce aktualizacje danych. Na skutek tej aktualizacji w dniu dzisiejszym okazało się, że mam zablokowane konto, ponieważ aktualizacja jest przekazywana do centrali i centrala musi zatwierdzić dane. Podziekuję Panstwu za 19 letnią współpracę. Zachęcam również innych klientów do podjęcia takiej decyzji.
Wojtek
Wojtek2 lata temu
Bylem w pazdzierniku zalozyc konto i trafilem na bardzo milego i kompetentnego doradce Mateusza. Pan Mateusz z dokladnoscia i cierpliwoscia odpowiedzial na wszystkie moje pytania i przekonal do zalozenia konto wlasnie w tym banku. Gorąco polecam!
Ciekawostki Motorsportu
Ciekawostki Motorsportu2 lata temu
Obsługiwał mnie pan Mateusz. Chłopak dopiero zaczyna, ale zawsze widać i czuć, ze dba o klienta i chce dla niego jak najlepiej. Polecam!
Patryk „Ptyś” Kalmus
Patryk „Ptyś” Kalmus2 lata temu
Jest tragedia, byłem klientem Raiffeisen i było super. Byłem obsługiwany zawsze praktycznie od ręki. A teraz po wykupieniu Raiffeisen przez bgż.. Jestem załamany, kolejki takie że czasami trzeba czekać na dworze! Jeżeli to się nie zmieni, nie zrobią drugiego punktu w Gnieźnie, niestety zmieniam bank.
Magdalena Kaczmarek
Magdalena Kaczmarek2 lata temu
Niekompetencja Pań tam pracujących, klientów z większym problemem odsyłają do koleżanki albo na infolinię... Pani za biurkiem nie potrafiła przyjąć reklamacji, mało tego żeby zamówić nową kartę też musieliśmy dzwonić na infolinię... A Pan na infolinii przepraszał za oddział. No ręce moje już niżej opaść nie mogą...
Sławomir Sikora
Sławomir Sikora2 lata temu
Tragedia. Skrajna niekompetencja i ignorancja ze strony pracowników. Wchodząc do tego oddziału zawsze jest kolejka min 1h oczekiwania. Do tego nie uprzejmi pracownicy, którzy popełniają błędy w wypełnianych dokumentach. Nie polecam.
Zalecane lokalizacje