/Greater Poland Voivodeship/Bank

Millennium

1 Maja 2, 64-920 Piła, Polska

Millennium
Bank
4.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4PXP+48 Piła, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ja Si
Ja Si2 lata temu
Są rewelacyjni.
Coś co na bydgoskiej w Milenium nie dali zrobić w 3 tyg w konsultacji z informatykami to w tym banku kierownik z panią przy drzwiach głównych zrobili w 15min. Wyciąg tabelaryczny z kilku lat !
Zatem jestem bardzo zadowolony i sama obsługa klienta jest bardzo na plus w porównaniu z tym drugim bankiem.
Tak trzymać !
Andrzej Biegański
Andrzej Biegański2 lata temu
Cyrk, jakich mało. Zamówiłem wypłatę gotówki w walucie obcej z konta walutowego w tym banku. Zostałem poinformowany, że będzie czekać do odbioru od 12:30, jednakże po przejechaniu 60 km celem odbioru tej gotówki dowiedziałem się, że no niestety dzisiaj jednak nie przyjedzie i może we wtorek będzie(mamy piątek, wg banku zamówienie musi być złożone dzień wcześniej do 15:30).

Serdecznie odradzam wypłaty w tym oddziale banku
Karolina Pływaczyk
Karolina Pływaczyk2 lata temu
Najlepszy bank i najbardziej kompetentne osoby na swoich stanowiskach. Wszystkie moje wątpliwości zostały za każdym razem wyjaśnione w sposób bardzo profesjonalny. Klasa sama w sobie, na pewno będę polecać ten oddział innym.
An Bee
An Bee2 lata temu
Jeden z lepszych oddziałów Banku Millenium. Obsługa na wysokim poziomie! Bardzo kompetentni i uprzejmi. Sprawę załatwiłam w ciągu 3min. Trafiłam będą przejazdem. :)
Joanna Kozak
Joanna Kozak2 lata temu
Jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Widać, że pracownicy wykonują swoją pracę z wielkim zaangażowaniem i kompetencją. Polecam Panią Ewelinę. Zawsze usmiecheta i pomocna w każdej sytuacji. 😊😊😊
Aleksandra
Aleksandra2 lata temu
Byliśmy w innym oddziale banku Millenium, ale dopiero tutaj otrzymaliśmy fachową pomoc i informacje, które były dla nas istotne. Obsługa na bardzo dobrym poziomie, profesjonalizm. Nie tylko w zakresie kont bankowych, ale i hipoteki oraz dokumentów z tym związanych. Byliśmy miło zaskoczeni!
Natalia Natalia
Natalia Natalia2 lata temu
Pani Ewelina bardzo miła, uśmiechnięta, pomocna odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. :)
Magdalena Brodecka
Magdalena Brodecka2 lata temu
Osoba na stanowisku doradcy klienta-zero kompetencji. Nie miała maseczki a wymagała jej ode mnie . Gdy zwróciłam jej uwagę że sama nie ma,odmówiła mi obsługi. Ta kobieta wezwała kierownika ,który sam miał maseczke na brodzie. Zostałam wyproszona z banku.Porażka. Maksymalna dyskryminacja! Sprawę szybko załatwiłam przez infolinie.
Zalecane lokalizacje