/Greater Poland Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Graniczna 62, 62-020 Swarzędz, Polska

Oddział Millennium
Bank
2.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
C325+HV Swarzędz, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Dorota Sowińska
Dorota Sowińska2 lata temu
Byłam przed chwilą w placówce. Pan zaproponował mi kredyt gotówkowy na 35 tysięcy z 23 %... Rzeczywisty kwota kredytu do spłaty wyniosłaby ponad 65 tysięcy. Tymczasem na stronie Millenium reklamuje swoje kredyty z oprocentowaniem na około 9%

W kwietniu chciałam wziąć kredyt z partnerem, pani w tej placówce kazała poszukać innego banku (sic!), bo najlepiej skonsolidować. W innej placówce nie było tego problemu.

Albo bank mocno poupada, albo coś nie tak z tą placówką. Nie polecam, a dwie gwiazdki daję za sprawne zamknięcie limitu w koncie. Nie pozdrawiam.
Jadwiga Pużycka
Jadwiga Pużycka2 lata temu
Ile razy potrzebowałam coś załatwić, to zawsze wszystko było ok. Miła i pomocna obsługa. Bankomat również działa😉 Polecam
BORN TO DANCE
BORN TO DANCE2 lata temu
Totalnie niekompetentne osoby. Jakby wszystko robiły 1 raz. Możliwe że tak jest. Drukowane wszystko po parę razy, bo źle wypełnione przez pracownika. Nie mili prawnicy, wręcz bezczelni. Nie lubią pracować pod presją jak to pani określiła.... Strata czasu.
Piter Piterski
Piter Piterski2 lata temu
Najgorszy oddział tego banku w jakim byłem, pracownicy obsługują w tempie żółwia, czeka się bardzo długo na obsługę, nie polecam
M6I6Y6A
M6I6Y6A2 lata temu
Mało profesjonalna obsługa. Założenie konta w innym miejscu zajęło max 15 min, a tutaj Pani powiedziała, że zajmie to DUŻO czasu i że ma innych priorytetowych klientów (nie patrząc już na to, że byli oni w kolejce za nami). Musieliśmy jechać do innego oddziału.
Łukasz Antoniak
Łukasz Antoniak2 lata temu
Najgorszy oddział w jakimkolwiek byłem.
Placówka nie spełnia nawet minimalnych standardów obsługi klienta.
Menadżer, który tym wszystkim zarządza powinien być natychmiast wymieniony bo nie nadaje się do zarządzania.
Na obsługę sprawy która zajęła 5 minut musiałem czekać ponad godzinę. Mimo iż było w oddziale co najmniej 5 pracowników.
Marcin Maćkowiak
Marcin Maćkowiak2 lata temu
Ogólnie odział widoczny, duży, nie trzeba czekać zbyt długo. Jakiś komputer publiczny obok miękich, dużych puf. Wieszaka nie widziałem. Z tyłu jakieś spotkanie za zamkniętymi drzwiami.
Główny mankament wpływający na moją opinie to fakt skanowania dowodu i mętna odpowiedź Pana zakładającego konto. Raczej błędna, bo jakby ktoś ukradł mi dowód to skan w banku w niczym nie pomoże. To, że przesyłać będą operatorowi karty czy komuś tam nie polepsza sprawy. Nie po to czytałem ustawe o praniu brudnych pieniędzy i kary od UOIKU wraz z regulaminem niepozwalającym założyć konto promocyjne przelewem.
To, że OCR po skanie nie ogarnął ulicy, którą znajdziesz niemal w każdym mieście...
No ale takto, gdyby była szybka drukarka raz dwa konto założone, a tak Pan się gibał przy parapecie chyba nieco rozbity moim pytaniem o legalnosć skanowania.
No ale konto najlepsze na rynku, a bank renomowany, więc wycieku danych się nie obawiam... Chyba.
20 minut jakoś, po wstępnej rejestracji przez internet i konto mam i ja.
Choć bez ochrony karty przez pierwszy miesiąc, bo... nie wiem co.
Dorzucam też foto o zmianie godzin otwarcia.
Po czasie podbijam, bo telefon z banku czy na pewno chcę wykonać przelew zerujacy konto zwiększył moje poczucie bezpieczeństwa.
Magda Wiśniewska
Magda Wiśniewska2 lata temu
Okropna placówka , personel zarozumiały, bankomat wiecznie nieczynny.
Zalecane lokalizacje