Oddział Millennium
Graniczna 62, 62-020 Swarzędz, Polska
2.9
8 komentarze
C325+HV Swarzędz, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
W kwietniu chciałam wziąć kredyt z partnerem, pani w tej placówce kazała poszukać innego banku (sic!), bo najlepiej skonsolidować. W innej placówce nie było tego problemu.
Albo bank mocno poupada, albo coś nie tak z tą placówką. Nie polecam, a dwie gwiazdki daję za sprawne zamknięcie limitu w koncie. Nie pozdrawiam.
Placówka nie spełnia nawet minimalnych standardów obsługi klienta.
Menadżer, który tym wszystkim zarządza powinien być natychmiast wymieniony bo nie nadaje się do zarządzania.
Na obsługę sprawy która zajęła 5 minut musiałem czekać ponad godzinę. Mimo iż było w oddziale co najmniej 5 pracowników.
Główny mankament wpływający na moją opinie to fakt skanowania dowodu i mętna odpowiedź Pana zakładającego konto. Raczej błędna, bo jakby ktoś ukradł mi dowód to skan w banku w niczym nie pomoże. To, że przesyłać będą operatorowi karty czy komuś tam nie polepsza sprawy. Nie po to czytałem ustawe o praniu brudnych pieniędzy i kary od UOIKU wraz z regulaminem niepozwalającym założyć konto promocyjne przelewem.
To, że OCR po skanie nie ogarnął ulicy, którą znajdziesz niemal w każdym mieście...
No ale takto, gdyby była szybka drukarka raz dwa konto założone, a tak Pan się gibał przy parapecie chyba nieco rozbity moim pytaniem o legalnosć skanowania.
No ale konto najlepsze na rynku, a bank renomowany, więc wycieku danych się nie obawiam... Chyba.
20 minut jakoś, po wstępnej rejestracji przez internet i konto mam i ja.
Choć bez ochrony karty przez pierwszy miesiąc, bo... nie wiem co.
Dorzucam też foto o zmianie godzin otwarcia.
Po czasie podbijam, bo telefon z banku czy na pewno chcę wykonać przelew zerujacy konto zwiększył moje poczucie bezpieczeństwa.