/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Jagiellońska 4, 85-950 Bydgoszcz, Polska

Oddział Millennium
Bank
3.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
42F3+J6 Bydgoszcz, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Julia Malicka
Julia Malicka2 lata temu
Na Jagiellońskiej wiecznie nie działa bankomat. A to blikiem nie można nic zrobić, a to nie ma tyle środków w bankomacie żeby pobrać jakąkolwiek gotówkę, gdy pilnie potrzebuje się wpłacić pieniądze na konto to też nie jest to możliwe, a innym razem bankomat nie działa w ogóle :) Może tylko ja mam takiego pecha, aczkolwiek wstyd, żeby w najlepszym banku wg wskaźnika NPS były takie problemy z najprostszą ,,obsługą".
Malina Forusinska
Malina Forusinska2 lata temu
Radzę omijać placówkę szerokim łukiem. Umawiasz się na konkretną godzinę, do pracownicy, która miała przygotować dokumenty. Oczywiście dokumenty przygotowane tylko częściowo a pani zamiast skupić się na obsłudze wdaje się w dyskusje z koleżanka i załatwia jej sprawy. Nie domiar złego, po zwróceniu uwagi staje się wyniosła, niegrzeczna i uwaga - obrażona!
Skrytka, która jest produktem bankowym powinna być znana pracownikom ... niestety - jedynie telefon do siedziby głównej pozwolił na udzielenie odpowiedzi na pytania. Przerażające i odpychające zachowanie pracownic, jak można kogoś tak niekompetentnego i obrażonego na swoją prace zatrudniać ?!
DO-w-CIPNY Doprzytomniacz
DO-w-CIPNY Doprzytomniacz2 lata temu
Kompetentna obsługa kasowa, krótki czas oczekiwania w kolejce do kas. Wejście dostępne dla osób niepełnosprawnych i z wózkiem dziecięcym, zarówno do budynku i do sali. W sali operacyjnej są także stanowiska obsługi produktowej, dla osób prywatnych i dla przedsiębiorców. Niestety, krótko czynne, tylko do godziny 16.30 (a zamykają punktualnie).
Małgorzata Gryka
Małgorzata Gryka2 lata temu
Jestem klientem banku ponad 20 lat zawsze bylam zadowolony aż do środy 8 marca 2020 otóż zablokowali mi dostęp do konta w funtach 😡
Marta Xxx
Marta Xxx2 lata temu
Wieczny tłok w banku oraz częsty brak waluty euro jak chce wypłacić.
Joanna Chojnacka
Joanna Chojnacka2 lata temu
Nie miła obsługa. Na plus krótki okres oczekiwania na przyjęcie.
Karol Jagodziński
Karol Jagodziński2 lata temu
Krótkie godziny pracy. Poza tym wszystko OK.
Adam Kolber
Adam Kolber2 lata temu
Szybka fachowa obsługa,w krótkim czasie
Zalecane lokalizacje