/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
FQR2+GP Grudziądz, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Adam Kowalski
Adam Kowalski2 lata temu
Totalny brak profesjonalizmu, niedouczeni ignoranci.
MarxAstaldo
MarxAstaldo2 lata temu
Nie polecam.
Na pytanie czy ktoś zajmuje się kredytami odnośnie fotowoltaiki i pomp ciepła Pani którą rozdziela klientów powiedziała, że musimy zaczekać bo pani która się tym zajmuje jest na urlopie I będzie za tydzień. Po czym sobie po prostu poszła. Czyli musimy tydzień koczować w banku?
No pełen profesjonalizm...
Super sonic
Super sonic2 lata temu
Forma obsługi jest inna niż w wielu bankach, gdyż nie ma stanowisk, tylko wygodne kanapy. I choć czasem trudno się odnaleźć, to miłe Panie tam pracujące robią, co tylko mogą, aby pomóc każdemu klientowi:)
Numark85
Numark852 lata temu
W mojej ocenie najlepszy bank w mieście. Dałbym 6 gwiazdek gdyby była taka możliwość za bardzo miłą, sympatyczną i fachową obsługę + doradztwo. Drugą ogromną zaletą są warunki kredytowania, bardzo dobrotliwe dla mojego portfela jak na tak trudne czasy.
Polecam! tylko BNP Paribas Grudziądz
Magdalena Klonowska
Magdalena Klonowska2 lata temu
Jedyny oddział w mieście całkiem nie małym, z bankomatem dostępnym 24/7 i oczywiście nieczynny ! Od lat byłam klientką najpierw Polbanku później połączenie z Raiffeisenem ale to połączenie z BNP Paribas to dramat !!!
Dominika Grzegorzewicz
Dominika Grzegorzewicz2 lata temu
Panie pracujące w tym banku nie mają pojęcia jakie są ich obowiązki i co powinny potrafić , odsyłają z głównej siedziby banku do mini stanowiska w Carrefour.
Dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się, że panie w głównej siedzibie powinny od ręki wykonać moja prośbę bez problemu. Chcąc spłacić całkowicie kredyt Pani zamiast go zamknąć, przelala pieniądze na konto kredytu i twierdząc, że to jest właśnie jego zamknięcie. Logiczne tłumaczenia nie działają. Nie wiem czy pracownice są niedoinformowane , niedouczone czy z czego to wynika. Jeździłam w tą i z powrotem, wydzwanialam na infolinię (swoją drogą bank mógłby ukraincow zatrudnionych w infolinii nauczyć języka) PORAŻKA
Karolina Zdrojewska
Karolina Zdrojewska2 lata temu
Najgorszy bank.. Ani się dodzwonić, ani się doczekać na telefon.. Pojechałam osobiście wyjaśnić sprawę z problemem zalogowania się na konto i do aplikacji, jedna z Pań próbowała mi pomóc w rozwiązaniu problemu, ale nie dała rady, stwierdziła, że będzie dzwonić do mnie, by zresetować wszystko i założyć konto na stronie banku oraz aplikacje od nowa. Minął tydzień i zero kontaktu.. Człowiek musi wziąć urlop żeby pojechać do banku, bo godziny otwarcia banku są takie jak zazwyczaj ludzi pracujących i pomimo wolnego i tak nic nie załatwi... Zero szacunku do klienta..
Tomasz Ryba
Tomasz Ryba2 lata temu
Poniżej krytyki, czas oczekiwania oraz obsługa bardzo bardzo słaba. Czas na zamknięcie rachunku często przekracza 1 miesiac, rozliczenie środków z karty po 1,5 miesiąca nie otrzymałem pieniędzy. Na infolinię nie można się dodzwonić. Nie polecam to już nie jest ten bank co kiedyś. Po połączeniu porażka
Zalecane lokalizacje