/Kuyavian-Pomeranian Voivodeship/Bank

Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu

Solankowa 11, 88-110 Inowrocław, Polska

Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu
Bank
4.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
Q7W3+HW Inowrocław, Polska
bsinowroclaw.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Agnieszka Jozwiak
Agnieszka Jozwiak2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Formalności załatwiane szybko i sprawnie. Panie kompetentne, znające odpowiedzi na wszystkie zadawane pytania. Jak najbardziej polecam!
Kasia
Kasia2 lata temu
Dziękuję pracownikom za bardzo miłą i fachowa obsługę. Serdecznie polecam Bank Spółdzielczy w Inowrocławiu!
Mariusz Wojciński
Mariusz Wojciński2 lata temu
Trochę musi zainwestować w zachęcanie klientów
Mateusz Czajkowski
Mateusz Czajkowski2 lata temu
Posiadamy konto firmowe w BS Inowrocław od wielu lat. Relacje oceniamy pozytywnie, pracownicy są życzliwi i kompetentni. Współpraca układa się bardzo dobrze. Polecamy BS Inowrocław jako sprawdzonego partnera w biznesie. W.F. AWPO s.c.
Marek K
Marek K2 lata temu
W celu potwierdzenia tożsamości przy wypłacaniu pieniędzy po zmarłym, który wskazał osoby potrzebny akt urodzenia. Ktoś ma duże poczucie humoru i 3 konta mniej w tym śmiesznym banku.
Wojciech Stanny
Wojciech Stanny2 lata temu
Bardzo miła i sympatyczna obsługa.
Konkurencyjne oprocentowanie kredytów.
Fachowy zespół zawsze pomoże i doradzi.
Nowoczesny i bezpieczny internet banking.
Karty, płatności telefonem itp.
Przez wiele lat współpracy nie zdarzyło się by były problemy nie do rozwiązana.
Wielki szacunek za zdrowe podejście do klienta.
Opinia po doświadczeniach z już niemal dziesięcioma kredytami w tym banku.
Pozdrawiam i polecam
Marta Siecińska
Marta Siecińska2 lata temu
Bardzo miły personel, zawsze odpowie na wszystkie moje pytania.
Natalia Fiutak
Natalia Fiutak2 lata temu
Niekompetentna obsługa. Większość personelu zna tylko odpowiedzi na podstawowe pytania. Bardzo powolne załatwianie spraw. Pracownicy powinni mieć szkolenia dostosowujące ich do zmian w technologii.
Zalecane lokalizacje