/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Rynek 18, 33-170 Tuchów, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
V3W3+6J Tuchów, Polska
+48 14 632 72 80
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–16
Wtorek: 8–16
Środa: 8–16
Czwartek: 8–16
Piątek: 8–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ewa Duda
Ewa Duda2 lata temu
Bardzo zadowolona jestem z usług tego oddziału PKO
Wszystkie panie są miłe i profesjonalne.
Polecam bardzo !
Bartłomiej Czechowicz
Bartłomiej Czechowicz2 lata temu
Bardzo zadowolony jestem z obsługi i będę polecał. Profesjonalnie obsłużony czy to firmowo czy też prywatnie. Pani Dyrektor Małgorzata jak i inne panie bardzo pomocne i doradzą jak jest problem... Super !!!
Edyta Wójcik
Edyta Wójcik2 lata temu
Wielokrotnie kiedy korzystałam z usług w placówce spotkałam się z uprzejmą i wykwalifikowaną obsługa. Doceniam to, że dbacie o jakość obsługi klienta, dlatego polecam ten bank.
Klaudia Bed
Klaudia Bed2 lata temu
Obsługa super, zawsze wszystko bezproblemowo można załatwić. Panie zawsze uśmiechnięte i służące dobrą radą. Polecam!
Janusz Ciurej
Janusz Ciurej2 lata temu
Miła i profesjonalna obsługa, oddział przyjazny dla klientów- godny polecenia.
Tomasz Turaj
Tomasz Turaj2 lata temu
Bardzo miła i profesjonalna obsługa! Polecam!
Dorota Kras
Dorota Kras2 lata temu
Obsługa na najwyższym poziomie , bardzo dobry kontakt z klientem .Polecam.
Krzysztof Świderski
Krzysztof Świderski2 lata temu
Jeszcze nie zdarzyło mi się aby w tym banku nie było oczekujących klientów w długich kolejkach. Faktycznie placówka została odświeżona i wygląda na bardziej profesjonalną lecz to tylko pierwsze wrażenie.
Od kiedy pamiętam kolejki do kas były zawsze bez względu na porę - załatwienie najprostszej sprawy w kasie wymaga 30 minutowego oczekiwania.
Najbardziej drażni fakt iż stanowiska do obsługi są trzy lecz czynne jest zawsze tylko jedno - nie ma żadnych reakcji ze strony pracowników na pojawiających się klientów - ci mogą czekać w nieskończoność.
Czy tak trudno wstawić dodatkowe osoby gdy robi się ruch? W dużo mniejszych bankach radzą sobie wyśmienicie i też w Tuchowie.
Obsługa ma nawet czas na udzielanie porad telefonicznych - czy aby to jest zadanie jedynego kasjera do którego stoi w kolejce 15 osób? A obok lub na zapleczu siedzą pracownicy sprawiając wrażenie strasznie zajętych... tylko Kim?
Czy ktoś zarządza tą placówką ? - wydaje się że jednak nie.
Naprawdę nie rozumiem jak można w ten sposób traktować klientów.
Od przeszło 2 lat nic się nie zmienia w tym kierunku a opłaty za prowadzenie konta rosną - gdzie tu jest sens i proporcje?
Zalecane lokalizacje