/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Rynek Główny 31, 31-010 Kraków, Polska

Bank Pekao
Bank
2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3W6P+VF Kraków, Polska
+48 12 424 36 00
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Piotr Walicki
Piotr Walicki2 lata temu
Dramat. Od miesiąca czekam na prostą informację odnośnie pełnomocnictwa do złożenia dyspozycji. Antypatyczna pani w okienku, która nie raczy się przedstawić ani przekazać do siebie kontaktu. Telefon, którego nikt nie odbiera. Omijać szerokim łukiem ten oddział
Waldi
Waldi2 lata temu
Ten Odział to porażka. W tym banku byłem kilkanaście razy i zawsze był jakiś problem. Pracownicy nigdy nie byli wystarczająco przygotowani do załatwienia sprawy przy jednej wizycie. Zawsze do załatwienia jednej sprawy musiałem iść do baku wielokrotnie. Nawet wydanie kompletu zaświadczeń po spłaconym kredycie hipotecznym to dla banku wielkie wyzwanie. Nie polecam, tego banku.
Subkowski
Subkowski2 lata temu
Zepsute bankomaty, które kradną twoje pieniądze. Brak jakiejkolwiek pomocy w tej placówce. Po miesiącu czasu oczekiwania(reklamacja złożona 22.11.21), sprawa jest przedłużona do 11.01.2022. Ja się pytam dlaczego mam czekać na własne pieniądze?
Jeżeli ktoś bierze od was pożyczkę i jest umówiony na spłatę raty do 10 każdego miesiąca to was nie interesuje czy ma kasę, tylko powinno być zapłacone ;)
Magda B
Magda B2 lata temu
Najgorsza wizyta w jakiejkolwiek placowce uslugowej w mim zyciu. Bardzo zle doswiadczenia, w upalny, sierpniowy dzien po pol godzinie oczekiwania w kolejce z 5 dzieci odmowiono nam obslugi z powodu zbyt duzej kolejki za nami. Nieprzyjemna wymiana zadan trwala 20 minut przy innych Klientach i naszych dzieciach. Wyproszono nas, w oddziale przy ul. Pijarskiej p. Kamila Stręk uratowala honor Banku, zalatwiajac sprawe od reki w 15 minut i doprowadzajac do konca. Wczoraj zakonczyla sie, stad komentarz teraz. Dzieki p. Kamili skarga na konkretnych dwoch pracownikow Banku, w tym Dyrektor lezy u mnie w szufladzie. Magda Gadowska
Ruby Da Cherry
Ruby Da Cherry2 lata temu
Beznadziejna obsługa, panie zachowują się tak, niby wgl nie chcą pracować i ktoś je zmusza. Iść sobie pogadać z koleżanką podczas rozmowy z klientem? W porządku. Z 6 stanowisk pracują 2? Super. To jest jakaś porażka!
K.
K.2 lata temu
Jestem wyjątkowo mile zaskoczona. Pani z okienka pełen profesjonalizm.
Piotr Porada
Piotr Porada2 lata temu
dramat, kultura osobista pracowniczek to jakas porazka
Przemysław Gryzełko
Przemysław Gryzełko2 lata temu
W tym banku nikt nie odbiera telefonu, ja po prostu nie rozumiem jak to się dzieje, zakładam że dyrektor śpi albo nie wie co sie dzieje w jego placówce.
Zalecane lokalizacje