Myślałam, że wystawione opinie są przesadzone, ale niestety się myliłam, jest jeszcze gorzej. Czekałam w kolejce pół godziny jako pierwsza osoba do 3 okienek. Przy jednym pani miała problem, że jej skrzynka odbiorcza jest pełna i nie może nic zrobić. Usunąć starszych wiadomości też nie chciała. Po pół godzinie zwolniło się jedno okienko. Z kolejki przyszedł pan, który był umówiony na 10, a była już 12. Pracownice przyjęły go i tłumaczyły innym oczekującym, że był przecież umówiony, co z tego, że spóźniony. "Przepraszam" nie padło. Takiego chamstwa się nie spodziewałam w miejscu gdzie pracuje się z ludźmi na co dzień.
Dawid Szulc2 lata temu
najlepszy oddział Polskiego banku w regionie. W Krakowie próżno szukać takiej obsługi - profesjonalna i na najwyższym poziomie. Kompetentna i zaangażowana załoga banku. Zawsze służą pomocą i radą dbając o klienta. Bardzo polecam. Warto skorzystać z usług tego oddziału.
Wiktoria2 lata temu
Gorszej obsługi niż w tym oddziale banku nie spotkałam. Za każdym razem kiedy przychodzę z jakąś sprawą są problemy z obsługą klienta.
Marek Kowalczyk2 lata temu
Gorące podziękowania dla Pani dyrektor banku Pekao w Krzeszowicach za w pełni fachową i profesjonalną obsługę. Jest to osoba na właściwym stanowisku w każdej chwili bardzo pomocna i nieprzeciętne kompetentna. Udziela konkretnych porad i wskazówek przy udzielaniu kredytu bez zbędnej narracji. Dlatego jeszcze raz bardzo dziękuję przy pomocy podjęcia ważnej decyzji kredytowej.
Magdalena Procak2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta , Panie były bardzo pomocne, profesjonalne i miłe. Pomogły mi i udało nam się pozytywnie załatwić moją sprawę. Serdecznie polecam.
Andrzej S2 lata temu
Wysoki poziom jakosci obslugi. Klimatyzacja. Bardzo pomocna obsługa. Jeden z lepszych oddziałów tego banku. Polecam.
Gazelka2 lata temu
Z czystym sumieniem polecam panią Monike jako sprzedawcę oraz doradcę banku Pekao w Krzeszowicach. Jest osobą bardzo rzeczową i kompetentną . Bardzo pomogła mi szybko i sprawnie przejść do formalności związanych kredytem.
Wojciech O2 lata temu
Częste awarie bankomatów, najczęściej otwarta jedna kasa, gdzie zdarza się coraz czesciej nieuprzejma obsługa, godziny otwarcia 10-16?! Może lepiej po prostu zamknąć i pozostawić sprawne bankomaty różnicy nikt nie zauważy.
Takiego chamstwa się nie spodziewałam w miejscu gdzie pracuje się z ludźmi na co dzień.