/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Wielicka 259, 30-663 Kraków, Polska

Bank Pekao
Bank
2.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2X7W+M7 Kraków, Polska
+48 12 295 92 22
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Andrzej Pachacz
Andrzej Pachacz2 lata temu
Byłem klientem tego banku 27 lat, bylem😡. Obsługa klienta w tym oddziale to jakiś matrix. Pani dyrektor tylko się uśmiecha i przeprasza. Słaba z Pani menadżer. Niczego nie można, wszystko to ustalenia centrali, ja nic nie mogę. Klienci kasowi czekają na obsługę bo Panie w kasie mają obowiązek nie tylko przyjmować wpłaty lub realizować wypłaty, ale również obsługiwać klientów w sprawach kont i doradztwa bankowego. Doradcy bankowi siedzą i przyglądają się jak ludzie czekają w kolejce do kasy. Nikt nic nie może. Szkody tylko personelu który tam lata pracuje, takie wytyczne z góry i nic nie zrobisz. Tylko gdzie zasada że klient nasz Pan. Nie polecam tego banku i tego oddziału. Zarządzanie na fatalnym poziomie.
Izka Walizka
Izka Walizka2 lata temu
Proszę o wyciągnięcie konsekwencji po sytuacji która miała miejsce wczorajszego dnia. Klient - obcokrajowiec, który posługiwał się językiem angielskim został potraktowany w karygodny sposób przez jedną z pracownic tego banku. Klient chciał uzyskac tylko kilka informacji o założeniu konta. To co go spotkało nie powinno mieć miejsca. Jak można "olać" człowieka. Jeżeli nie posługujemy się językiem obcym w stopniu komunikatywnym to chociaż wypadałoby przeprosić a nie udawać, że klienta nie ma i nawet nie postarać się o prawidłową obsługę klienta. Pani, która rzekomo miała Panu pomoc, udawała że Pana nie ma i po 5 minutach Pan zapytał po angielsku "No help, is that it? ? Nic nawet nie odpowiedziała. Wstyd...
Izabela Ł.
Izabela Ł.2 lata temu
Ładny wygląd i wystrój banku i to tyle z pozytywow. Zawsze kolejki nawet w godzinach poludniowych, dodatkowo wyjazd z parkingu do ulicy Wielickiej w korku, dzis zajal mi prawie godzine!
Berta Stochel
Berta Stochel2 lata temu
Brak informacji o nieobslugiwaniu osób jeśli nie są umówieni na konkretną godzinę z pracownikiem banku. Pozostali klienci czekają. Czas oczekiwania na obsługę bardzo długi. Moja sprawa dotyczy otrzymania zaświadczenia którego nie mogę otrzymać przez bankowość internetowa.
Tadeusz Pułczyński
Tadeusz Pułczyński2 lata temu
Konto w tym banku posiadam od roku 2006, nie mniej jednak tak paskudnego oddziału jak przy ul. Wielickiej dawno nie widziałem. Nie da się tutaj załatwić naprawdę nic. Panie robią łaskę, że w ogóle pracują. Za każdym razem jestem straszony, że następnym razem pieniądze nie zostaną mi wypłacone. Wypłata przy kasie trwa ok. 15 minut, ponieważ Kasjerka musi się skonsultować z koleżankami, czy może mi wypłacić pieniądze. Często dostaję tylko część pieniędzy jaką chcę wypłacić i muszę wracać następnego dnia po kolejną transzę. Podobno nie wypłaca się powyżej kwoty 1000,00 PLN. Wystarczy jednak pojechać na Kapelankę i już nagle mogę wypłacić nawet 20000,00 PLN od ręki. Nie polecam korzystania z tego oddziału, chociaż prawdę mówiąc sam często jestem w kropce, gdyż nie zawsze mam czas jechać tramwajem pół miasta, żeby wypłacić kasę. Jeśli już zostanę obsłużony w oddziale przy ul. Wielickiej, to wychodzę stamtąd z poczuciem winy, tak jakbym okradł bank, a nie wyciągnął swoje własne pieniądze. Po prostu skandal, który trwa od wielu lat i nie ma na to mocnych.
Lucyna
Lucyna2 lata temu
Fatalna obsługa. Niekompetentna. Nie potrafią obsługiwać klientów. Dno. Omijajcie szerokim łukiem
Michał Dzięgiel
Michał Dzięgiel2 lata temu
Dzisiaj byłem w sprawie problemów z PeoPay. W szybkim czasie udało się naprawić. Pozdrawiam panią z drugiego okienka tuż po wejściu.
Paweł Szostak
Paweł Szostak2 lata temu
Najgorszy bank w okolicy Kraków-Podgórze - wieczne kolejki i zła organizacja pracy. Obsługa kasowa jednocześnie obsługuje pożyczki, lokaty, przelewy i wszystko inne. 6 pań na zmianie, a jedno okienko kasowe czynne. Pozostałe osoby nie mają uprawnień - to należy zatrudnić takie które mają. ODRADZAM KORZYSTANIE. Jeśli możesz znajdź inny bank.
Zalecane lokalizacje