/Lesser Poland Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Bonarka 8, 30-524 Kraków, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2WPR+5G Kraków, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Berni Sz
Berni Sz2 lata temu
Obsługa w tej placówce jest na tragicznym poziomie. Piątek po południu, w placówce „kręci się” 6 doradców, a tylko jeden doradca obsługuje klientów. Podobno szkolenie zespołu, a panie doradczynie siedzą i skrolują telefony. Popracujcie w tym punkcie nad obsługa klienta bo całe Wasze starania o dobry PR banku na nic! Sustianability i zatrudnienie Wojtka jak kijem w piach!
Violetta Jasińska
Violetta Jasińska2 lata temu
W placówce panuje bardzo miła atmosfera. Pracownicy są uśmiechnięci, życzliwi. Szczególnie dziękuję Pani Magdalenie Hajduk za pomoc - wykazała się wiedzą, kompetencjami, cierpliwością i niezwykłą uprzejmością. Taki doradca w oddziale to skarb.
Malwina
Malwina2 lata temu
Ta placówka to jakiś dramat kobieta z biurkiem która ma much w nosie mega nieprzyjemna. Nie polecam nikomu... Druga Pani brunetka normalna kompetentna, jedyny plus tego oddziału
Tomasz Mazurkiewicz
Tomasz Mazurkiewicz2 lata temu
Witam moja frustracja sięgła zenitu. Tak niekompetentnych pracowników jeszcze nie widziałem jak pan Andrzej J. z tej placówki. W tytule ma menager ds jakości obsługi klienta, ale ja uważam że to ten pan potrzebuje treningu z jakości obsługi klienta. Uwaga nie polecam tej placówki szkoda zdrowia.!!!!!!
Michał Leśniowski
Michał Leśniowski2 lata temu
Ależ dziwny oddział! W środku bardzo napięta atmosfera, obsługa jest po prostu niezbyt miła. Akurat trafiłem na sytuacje konfliktowe które zamiast bycia łagodzonymi, spotkały się z raczej agresywną postawą komunikacyjną.

Abstrahując od bycia obserwatorem, na umówione na 12:00 spotkanie czekałem 30 minut… Po to, żeby się dowiedzieć w 1 minutę, że informacje których udzielił mi konsultant na czacie są nieprawdziwe. Moja sprawa dotyczyła bankowości instytucjonalnej. Nikt nawet nie powiedział czegoś w stylu przykro nam, przepraszamy za oczekiwanie i wprowadzenie w błąd. Byłem mocno pozytywnie nastawiony do tego banku, ale szczęśliwie dość szybko zostało to zweryfikowane.
Sławek Pietrzak
Sławek Pietrzak2 lata temu
Bank przez 3 miesiące miał głęboko w d... moją polisę do kredytu hipotecznego. Nikt nie był w stanie online lub stacjonarnie podjąć tematu i wyjaśnić czemu jest odrzucana. Zamiast kontaktu telefonicznego obiecanego w placówce Kraków Lubicz dostaję
groźbę o rozwiązaniu umowy. Nie polecam nikomu
Grzegorz Zagraba
Grzegorz Zagraba2 lata temu
Niestety, tragiczna jakość obsługi klienta. Kolejka na 5 osób, a dwie Panie siedzą za stolikiem z założonymi rękoma. Jedna z moich ostatnich wizyt w tym banku - kolejną będzie likwidacja konta
Maciej Sztoler
Maciej Sztoler2 lata temu
Nie mam pojęcia skąd tyle negatywnych opinii na temat obsługi w tym miejscu, może użytkownikom pomyliły się banki :) moja przygoda z BNP przy Rondzie Matecznego może być oceniona tylko najwyżej - Pani Aneta, której byłem klientem, wykazała się nie tylko ogromną wiedzą i bardzo miłym usposobieniem, ale też, co jako pracownik gastronomii doceniam zawsze i wszędzie najbardziej - indywidualnym podejściem do klienta. Kiedy okazało się, że będą potrzebne dodatkowe dokumenty do uruchomienia kredytu, sama zaproponowała pojawienie się w moim miejscu pracy, żeby przyspieszyć cały proces. Na pewno, mimo iż pierwsza, nie jest to moja ostatnia sprawa w tym Oddziale, szczególnie pod skrzydłami Pani Anety!
Zalecane lokalizacje