/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Alior Bank - Oddział

Kazimierza Wielkiego 16-22, 32-700 Bochnia, Polska

Alior Bank - Oddział
Bank
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
XC8H+X2 Bochnia, Polska
+48 12 370 70 00
aliorbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
MarG G
MarG G2 lata temu
Tragiczna obsługa klienta, w okienku kasowym robi się wszystko poza obsługą kasową... może kredycik, może lokatka, może aplikacja. Super, spytajcie i odeślijcie chętnych do pracowników zajmujących się tym. Dramat w ciągu godziny w tym banku nic nie da się załatwić.
Julia Nowak
Julia Nowak2 lata temu
W weekend chciałam wypłacić pieniądze z bankomatu ale nie było to możliwe bo przy bankomacie spał bezdomny i strasznie śmierdziało
Marcin Młynarczyk
Marcin Młynarczyk2 lata temu
Nie rozumiem negatywnych opinii. U mnie zawsze bezproblemowo tu wszystko przebiegało. Nawet mi pomogli w sprawie problemu z kartą. Jak kłopot z kolejką jest to sugeruje umówić się na konkretną godzinę i tyle.
Pawel Wisniowski (radzejak)
Pawel Wisniowski (radzejak)2 lata temu
Dziękuję Pani Beacie Gierek za kompetentną i szybką obsługę. Z chęcią będę wracał
Dawid Jawień
Dawid Jawień2 lata temu
Oddział Alior Banku na ul. Kazimierza Wielkiego to istna tragedia. W środku tygodnia kasy nieczynne i nie ma o tym nigdzie żadnej informacji. Chcąc wypłacić większą gotówkę trzeba jechać do Placówki Alior Bank w galerii Rondo gdzie rodzi sie kolejny problem przez to ze ten główny oddział nie raczył poinformować Panów o tej sytuacji i nie zamówili większej ilości gotówki na wypłaty. Polecam jechać do innego miasta żeby załatwić swoje sprawy w banku póki cos sie nie zmieni w Bocheńskim oddziale...
Paweł P.
Paweł P.2 lata temu
W końcu brak kolejek i pełen skład profesjonalnych pracowników. Bardzo sprawnie został rozwiązany problem z kontem za co duży plus.
Alicja
Alicja2 lata temu
Nie polecam absolutnie tego oddziału w Bochni. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu, a udzielane informacje wprowadzają w błąd albo odsyłają na infolinię. Prośba o kontakt skierowana do Pani Bankier pozostaje bez odpowiedzi.
A za wszystko musi zapłacić źle poinformowany, zbieżnymi informacjami klient.
Nati L
Nati L2 lata temu
Dramat godzina czekania to jest tu zawsze minimum oszczędzają na zatrudnianiu pracownikow kiedyś na kasie były zawsze dwie osoby a teraz jest jedna myśle o zmianie banku przez ta sytuacje
Zalecane lokalizacje