Miałam okazję być w tym oddziale w piątek około południa. Oddział był pełen narzekających osób w starszym wieku. Jedna z pań piekliła się o to, że obsługa trwa 10min ( z tego co usłyszałam klient zakładał konto) a ona chce wypłacić pieniądze. Doradczynie spokojnie starały się wyjaśnić z jakiego powodu obsługa się wydłuża, jednak pani była dość "oporna" na wyjaśnienia. Uważam, że bardzo przydałaby się jakaś "motywacja" klientów do korzystania z bankomatów ( zwłaszcza, że w tym oddziale jest on dosłownie 2m od wejścia), bo większość czekających to właśnie tacy emeryci po "pieniążki". Wywnioskowałam to również dlatego, że kiedy jedna z obsługujących zaprosiła do siebie tych, którzy są do obsługi bezgotówkowej to nie poszedł do niej nikt.Naprawdę - uszanowanie do cierpliwości pań obsługujących, które musiały się tłumaczyć z wykonywanej pracy. na koniec życzę doradczyniom jak najmniej takich roszczeniowych klientów jak owa pani i spokojniejszej atmosfery.
Przemo Wojnicz2 lata temu
Gdybym miał oceniać sam Bank to zdecydowana 1* ze względu na długość oczekiwania na obsługę... na 5* zdecydowanie zasłużyła obsługa Pani Martyny Kołodziej , bardzo pomocna , została z nami ok godzinę po zamknięciu Banku ,aby dokończyć sprawę. Oby więcej takich osób... Jak zależy Państwu na lepszych opiniach to zatrudnijcie więcej obsługi ... problemem jest Bank a nie ludzie w nim pracujący .
Michał Tytoń2 lata temu
Bardzo miła,kompetentna i kulturalna Pani Monika pomogła mi rozwiązać mój problem z kontem. Faktem są ogromne kolejki jakie spotykam w tym banku,natomiast to nie wina pracowników tylko, jak się domyślam, złej organizacji oddziału. Bardziej niż kolejki przeraża mnie pokaz chamstwa niektórych klientów..
Piotr Hyciek2 lata temu
Warto dojechać nawet z najdalszych zakątków Krakowa i okolic, by przekonać się jak to jest, gdy klienta traktuje się nie jak koniecznego petenta a oczekiwanego partnera. Na swoim przykładzie mogę potwierdzić, że trafiłem tam na profesjonalny, rzeczowy i dobrze przygotowany merytorycznie zespół z Paniami Martyną Kołodziej i Weroniką Poremba-Gawor na czele. Kończąc, dodam jeszcze, że czekając na spotkanie udało mi się przechwycić kilka wymian zdań - rzecz jasna nie zamierzenie i zupełnie przypadkowo ;) - między pracownikami a klientami.. i byłem mile zaskoczony wysokim poziomem empatii i zrozumienia kierowanych do klientów. Naprawdę godna polecenia placówka i zespół!
Paweł Bałut2 lata temu
Przejezdnie odwiedziłem oddział 29 w Krakowie i muszę przyznać, że obsługa na najwyższym poziomie, jak dobrze pamietam imię - Pani Monika bardzo mi pomogła. Takim przyjaznym i pomocnym pracownikom należy sie solidna podwyżka. Mam nadzieję że jeszcze powrócę do Waszej placówki.
Adam Surówka2 lata temu
Duża pochwała za obsługę dla Pani Weroniki P. - jeśli dałoby się wystawić ocenę dla samego pracownika to zdecydowane 5/5. Podejście bez zbędnych formalności, otwarte i przyjazne. Pomimo archaicznego systemu proces obsługi przeprowadzony zarówno starannie jak i w miarę możliwości szybko, niestety trzeba odjąć samemu bankowi który w niektórych procesach jest kilka lat do tyłu, dlatego 4/5
Piotr Młynarczyk2 lata temu
Świetna obsługa, a Pani Weronika ma świetny kontakt z klientem. Człowiek nie raz się stresuje papierkowymi sprawami, a tu wszystko klarowne, czarno na białym. Z wielką przyjemnością wystawiam tą ocenę!
Krzysztof Kaleta2 lata temu
5/5 dla p. Weroniki. Sam sobie "nagrabiłem" i udałem się do oddziału tuż przed zamknięciem. Pani Weronika zajęła się sprawą mimo że nie musiała i mogła spokojnie odesłać do placówki z Doradcą Hipotecznym. Sam byłem kiedyś Doradcą w placówce więc wiem, że klient przychodzący "za pięć dwunasta" (kiedy Ty już powoli zbierasz się do domu) może być z niczyjej winy po prostu irytujący. Pani Weronika zrobiła co mogła, monitorowała sprawę i na bieżąco przekazywała jej status w kolejnych dniach. Zdecydowanie polecam.
Podejście bez zbędnych formalności, otwarte i przyjazne. Pomimo archaicznego systemu proces obsługi przeprowadzony zarówno starannie jak i w miarę możliwości szybko, niestety trzeba odjąć samemu bankowi który w niektórych procesach jest kilka lat do tyłu, dlatego 4/5