/Lesser Poland Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Balicka 14 B, 30-149 Kraków, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
3VJM+JR Kraków, Polska
+48 12 443 21 20
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Martyna p-ka
Martyna p-ka2 lata temu
Miałam okazję być w tym oddziale w piątek około południa. Oddział był pełen narzekających osób w starszym wieku. Jedna z pań piekliła się o to, że obsługa trwa 10min ( z tego co usłyszałam klient zakładał konto) a ona chce wypłacić pieniądze. Doradczynie spokojnie starały się wyjaśnić z jakiego powodu obsługa się wydłuża, jednak pani była dość "oporna" na wyjaśnienia. Uważam, że bardzo przydałaby się jakaś "motywacja" klientów do korzystania z bankomatów ( zwłaszcza, że w tym oddziale jest on dosłownie 2m od wejścia), bo większość czekających to właśnie tacy emeryci po "pieniążki". Wywnioskowałam to również dlatego, że kiedy jedna z obsługujących zaprosiła do siebie tych, którzy są do obsługi bezgotówkowej to nie poszedł do niej nikt.Naprawdę - uszanowanie do cierpliwości pań obsługujących, które musiały się tłumaczyć z wykonywanej pracy. na koniec życzę doradczyniom jak najmniej takich roszczeniowych klientów jak owa pani i spokojniejszej atmosfery.
Przemo Wojnicz
Przemo Wojnicz2 lata temu
Gdybym miał oceniać sam Bank to zdecydowana 1* ze względu na długość oczekiwania na obsługę... na 5* zdecydowanie zasłużyła obsługa Pani Martyny Kołodziej , bardzo pomocna , została z nami ok godzinę po zamknięciu Banku ,aby dokończyć sprawę. Oby więcej takich osób... Jak zależy Państwu na lepszych opiniach to zatrudnijcie więcej obsługi ... problemem jest Bank a nie ludzie w nim pracujący .
Michał Tytoń
Michał Tytoń2 lata temu
Bardzo miła,kompetentna i kulturalna Pani Monika pomogła mi rozwiązać mój problem z kontem. Faktem są ogromne kolejki jakie spotykam w tym banku,natomiast to nie wina pracowników tylko, jak się domyślam, złej organizacji oddziału. Bardziej niż kolejki przeraża mnie pokaz chamstwa niektórych klientów..
Piotr Hyciek
Piotr Hyciek2 lata temu
Warto dojechać nawet z najdalszych zakątków Krakowa i okolic, by przekonać się jak to jest, gdy klienta traktuje się nie jak koniecznego petenta a oczekiwanego partnera. Na swoim przykładzie mogę potwierdzić, że trafiłem tam na profesjonalny, rzeczowy i dobrze przygotowany merytorycznie zespół z Paniami Martyną Kołodziej i Weroniką Poremba-Gawor na czele. Kończąc, dodam jeszcze, że czekając na spotkanie udało mi się przechwycić kilka wymian zdań - rzecz jasna nie zamierzenie i zupełnie przypadkowo ;) - między pracownikami a klientami.. i byłem mile zaskoczony wysokim poziomem empatii i zrozumienia kierowanych do klientów. Naprawdę godna polecenia placówka i zespół!
Paweł Bałut
Paweł Bałut2 lata temu
Przejezdnie odwiedziłem oddział 29 w Krakowie i muszę przyznać, że obsługa na najwyższym poziomie, jak dobrze pamietam imię - Pani Monika bardzo mi pomogła. Takim przyjaznym i pomocnym pracownikom należy sie solidna podwyżka. Mam nadzieję że jeszcze powrócę do Waszej placówki.
Adam Surówka
Adam Surówka2 lata temu
Duża pochwała za obsługę dla Pani Weroniki P. - jeśli dałoby się wystawić ocenę dla samego pracownika to zdecydowane 5/5.
Podejście bez zbędnych formalności, otwarte i przyjazne. Pomimo archaicznego systemu proces obsługi przeprowadzony zarówno starannie jak i w miarę możliwości szybko, niestety trzeba odjąć samemu bankowi który w niektórych procesach jest kilka lat do tyłu, dlatego 4/5
Piotr Młynarczyk
Piotr Młynarczyk2 lata temu
Świetna obsługa, a Pani Weronika ma świetny kontakt z klientem. Człowiek nie raz się stresuje papierkowymi sprawami, a tu wszystko klarowne, czarno na białym. Z wielką przyjemnością wystawiam tą ocenę!
Krzysztof Kaleta
Krzysztof Kaleta2 lata temu
5/5 dla p. Weroniki. Sam sobie "nagrabiłem" i udałem się do oddziału tuż przed zamknięciem. Pani Weronika zajęła się sprawą mimo że nie musiała i mogła spokojnie odesłać do placówki z Doradcą Hipotecznym. Sam byłem kiedyś Doradcą w placówce więc wiem, że klient przychodzący "za pięć dwunasta" (kiedy Ty już powoli zbierasz się do domu) może być z niczyjej winy po prostu irytujący. Pani Weronika zrobiła co mogła, monitorowała sprawę i na bieżąco przekazywała jej status w kolejnych dniach. Zdecydowanie polecam.
Zalecane lokalizacje