Ułomna obsługa, problemy z otworzeniem konta firmowego, trzeba kilka razy wracać bo Pani kierownik nie potrafiła określić w którym miejscu trzeba się podpisać. Samo otworzenie konta trwało ponad tydzień. Brak dostępu do aplikacji mobilnej, Pani kierownik twierdzi, że włączyła ale nie włączyła tej usługi. Paradoks. Dostęp do konta przez internet dopiero po 2 tygodniach. Totalni amatorzy. Ostatecznie zamknięcie konta... oczywiście z problemami, bo jak?! Osobista wizyta w oddziale, podpisy i informacja „proszę zadzwonić za miesiąc i zobaczymy czy konto się zamknęło...” wpłacone 7 zł, żeby były pieniążki za obsługę konta (bo w 2019 roku trzeba za to płacić 22 zł, gdzie wszędzie jest za free) ... po miesiącu informacja, że konto „prawdopodobnie” zostało zamknięte... a dzisiaj (dlatego pisze tą opinie) dostaje informacje, że konto dalej istnieje i jest aktywne i będę musiał płacić... brawo. Nie ma gorszego banku...
Co do samej obsługi banku bnp, najgorsza aplikacja (miałem prywatną bo firmowej się nie doczekałem przez 6 miesięcy), najgorsza firmowa strona www (jakby zrobiona na konkurs w podstawówce w 99 roku), najgorszy kontakt telefoniczny.
Gdyby można było dać 0 gwiazdek dałbym -5. Nie polecam. Jeżeli nie chcecie denerwować się o najprostsze rzeczy nie idźcie tam...!
Avilla2 lata temu
Bardzo fajny bank , szybka i kompleksowa obsługa, brak oczekiwania w kolejce , troska o dobro Klienta oraz zaangażowanie w rozwiązaniu Jego problemów. Serdecznie polecam.
Artur Miłak2 lata temu
Obsługa poniżej jakiejkolwiek krytyki, nikt włącznie z "dyrektorem" nie interesuje się klientem. Omijać szerokim łukiem
Co do samej obsługi banku bnp, najgorsza aplikacja (miałem prywatną bo firmowej się nie doczekałem przez 6 miesięcy), najgorsza firmowa strona www (jakby zrobiona na konkurs w podstawówce w 99 roku), najgorszy kontakt telefoniczny.
Gdyby można było dać 0 gwiazdek dałbym -5. Nie polecam. Jeżeli nie chcecie denerwować się o najprostsze rzeczy nie idźcie tam...!
Serdecznie polecam.