/Łódzkie Voivodship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Piotrkowska 157A, 90-440 Łódź, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
QF54+QR Łódź, Polska
+48 42 670 36 00
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Dino czykiewic
Dino czykiewic2 lata temu
Bardzo wolniej praca idę, minimalne półtorej godziny muszce czekać,5 stanowisek,ale pracuję tylko dwa, masakra,bieda poprostu, pracownicy jest ok, pracują sprawnie,ale systema kolejki bieda, czekasz i czekasz.nie polecam oddział.+jest czysto
+Pracownicy miłe
+ Inne
- jest mnóstwo ludzi ale nie wszystkie stanowiska pracują,i to właśnie duży minus
-1,5 godziny co najmniej czas oczekiwania.
Tomasz Ulatowski
Tomasz Ulatowski2 lata temu
Bardzo jestem rozczarowany obsługą w tym banku. Panie nie do końca są miłe, jednak wiedzę posiadają. Raz pojawił się problem w którym chciałem zamówić kartę do bankomatu, Pani przy okienku powiedziała, ze mam to zrobić przez aplikację IKO. Pokazałem Pani komunikat z aplikacji, ż nie mogę tego zrobić. Pani wzruszyła ramionami, dodając że mam zadzwonić na infolinie. Czas oczekiwania do okienka z wpłatą bądź wypłatą to porażka. Jestem tutaj już chyba piąty raz, dwa pierwsze uznałem za niefortunny przypadek, że jest tutaj taka kolejka i długo należy poczekac. Niestety przy kolejnych wizytach jest jeszcze gorzej. Bardzo proszę o interwencję w tej sprawie, bo tak nie powinno być.
Sandra Diego
Sandra Diego2 lata temu
Nie mam zarzutów do obsługi. Pani która ogarniała ze mną kredyt była bardzo otwarta, uprzejma i przychylna. Pani nazywała się Katarzyna Pytel. I to dla niej są te gwiazdki bo przez to jak ochroniarz traktuje ludzi to powinnam dać zero.
Nie byłam ładnie ubrana, weszłam po pracy, zmęczona, bez makijażu, z materiałową torbą.
Pan stanął do mnie okowem i powiedział o godzinie 16 „już nie ma miejsca, proszę wyjść”
Poinformowałam Pana ze mam umówią wizytę z Panią XYZ na co on „tu taka nie pracuje” jednak Pani Kasia mnie wzięła do stolika słysząc rozmowę i powiedziała ze te pani ma po prostu dzisiaj wolne.
Ochroniarz traktuje ludzi jak śmieci.
Tomasz Krupa
Tomasz Krupa2 lata temu
Absolutnie nie polecam. Najgorszy oddział w Łodzi, może i w Polsce. 27 września automat z biletami był wyłączony o godzinie 17.25. Pracownik ochrony oświadczył, że oni muszą iść do domu. Ten sam agresywny ochroniarz wyrzucił mnie z banku wiosną tego roku wraz z panią z obsługi na pół godziny przed zamknięciem. Ten człowiek powinien być dyscyplinarnie zwolniony. 27 września automat na ul. Zachodniej wydał bilet do obsługi o godzinie 17.50. Wszyscy, którzy się tu pojawili zostali obsłużeni. Bank zamknięto o godzinie 18.00. Klienci wychodzili innymi drzwiami, z drugiej strony banku.
Robert Pietrzykowski
Robert Pietrzykowski2 lata temu
Czekanie dwie godziny w roku 2022 to jest kompletny żart. Zazwyczaj załatwiam wszytko online, ale nie stety nie tym razem. Bank chyba został w latach 80tych ubiegłego wieku. Szkoda że pracownicy pracujący w swoich pokojach mają czas kilka razy na papierosa a my czekamy ponad 2 godzinny. Ostatni raz
Paulina Grabowska
Paulina Grabowska2 lata temu
Wszystkie sprawy załatwiam u Pani Klaudyny, to mój ulubiony doradca, zawsze pomocna i uśmiechnięta:)
Mustard Tiger
Mustard Tiger2 lata temu
Obsluga jest dramatem. Pracownicy opuszczają stanowiska i nie są zastępowani. W takim systemie będąc pierwszym w kolejce moŻna czekać nawet godzinę
Marta Kolasińska
Marta Kolasińska2 lata temu
Bardzo niekulturalny pan ochroniarz. Nie powinien mieć kontaktu z klientami. O godzinie 17:20 zostałam przegoniona z oddziału, który jest czynny do godziny 18. Nie polecam nikomu wizyty tutaj.
Zalecane lokalizacje