/Łódzkie Voivodship/Bank

Oddział Millennium

Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, Polska

Oddział Millennium
Bank
3.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
QF6P+RC Łódź, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 10–17
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Karina Eremina
Karina Eremina2 lata temu
Bardzo pomocny i profesjonalny zespół.
Optimus Prime3
Optimus Prime32 lata temu
Nie polecam. Pani przy kasie nie przyjęła dyspozycji wypowiedzenia rachunku w trybie natychmiastowym mimo, że to wynika z zapisów prawa bankowego. Sprawa bez problemu załatwiona na Piotrkowskiej 60.
A. Golec
A. Golec2 lata temu
Myślę, że leniwiec szybciej się porusza niż obsługuje się tutaj klienta. Uprzejmość obsługi przy okienku pozostawia wiele do życzenia.
Żenujące.
Krystix PL
Krystix PL2 lata temu
Najgorszy bank, z jakim przyszło mi się mierzyć. W każdym innym banku, nawet jeśli trzeba zapłacić, da się załatwić sprawę, otrzymać odpowiednie zaświadczenie. To, co się dzieje w Millenium, a przede wszystkim w Prestige'u przechodzi ludzkie pojęcie. Wystawienie jednego świstka trwa już trzeci miesiąc i nie zanosi się, żebym w najbliższym czasie go dostał. Ktoś, kto próbuje tutaj cokolwiek załatwić albo spotyka się z chamstwem i prostactwem pracowników (cytuję: "a pan to jest klientem zamożnym?"), albo jest zbywany i odsyłany od Iwana do pogana. Żaden pracownik "niczego nie widzi", żaden pracownik nic nie wie. Orientowanie się w mojej sprawie, mimo że załatwiam ją u tej samej osoby, zajmuje jej tydzień-półtora, podczas którego zero kontaktu, bo nie można się oczywiście dodzwonić. Gdyby nie rzeczywistość, która zmusiła mi do kontaktu z tym bankiem, to widząc oddział przechodziłbym na drugą stronę, bojąc się nawet splunąć w jego kierunku. Millenium to najgorszy bank, z którym miałem do tej pory do czynienia. Szczerze, szczerze nie polecam.
KING MASTER
KING MASTER2 lata temu
Zakładanie konta odbyło się bez jakichkolwiek problemów, jednak po kilku miesiącach, gdy chciałem dokonać pewnych zmian po przybyciu do placówki obsługiwała mnie "bardzo miła" Pani, która miała problem, że mam jakiś problem i dlaczego nie zrobię sobie tego czy tego w aplikacji, a nie mogłem tego zrobić, bo otrzymywałem komunikat, żeby udać się do oddziału. Problemem była też prośba o zmianę numeru do kontaktu przy okazji. Ogólnie całe "spotkanie" było dosyć nerwowe, nie przyjemne i źle je wspominam względem pierwszego, które odbyłem z konsultantem, który dopiero się uczył.
Adam
Adam2 lata temu
Pan Dominik z działu obsługi klienta powinien dostać premię, wszystko elegancko wyjaśnione w przeciwieństwie do kolegów z oddziału w CH Tulipan. Jeśli chciał coś sprzedać to nienachalnie.
Joanna Bogacz
Joanna Bogacz2 lata temu
Nie polecam oddziału. Nie ich winą jest brak parkingu. Mają nowoczesny oddział, a obsługe fatalną. Brak profesjonalizmu, co gorsza wyśmiewanie klientów piszę z własnej autopsji). Będę omijać!
Alicja Gaw
Alicja Gaw2 lata temu
Obsługa miła, cierpliwa, wyrozumiała. wszystko było mi na spokojnie tłumaczone. Problem załatwiony został od razu, bez żadnych komplikacji czy udziwnień.
Zalecane lokalizacje