/Łódzkie Voivodship/Bank

Oddział Millennium

plac Narutowicza 6, 97-400 Bełchatów, Polska

Oddział Millennium
Bank
2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
9989+6X Bełchatów, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Wojciech Wierzelewski
Wojciech Wierzelewski2 lata temu
Beznadzieja bankomat nie działa obsługi nie ma jedna osoba obsługuję klientów w okienku kasowym nikogo nie ma po prostu tragedia
Marcin Piotr Naturalny
Marcin Piotr Naturalny2 lata temu
W Bełchatowie jestem dosyć rzadko, ale czasem korzystam z usług wpłatomatu w oddziale Banku Millenium. Niestety od tygodnia był zepsuty i nie widać było aby ta sytuacja miała się szybko zmienić.
Dlatego skorzystałem z kasy. Oczywiście kolejka prawie do drzwi, żadna kasa nie działa a reszta pracowników, czeka w gotowości na swoje zadania.
Kolejna sprawa, to brak możliwości ze skorzystania z elektronicznej formy dowodu osobistego w aplikacji myobywatel. Bank chwali się funkcjonalnościami profilu zaufanego, a nie można z niej skorzystać w placówkach.
Wiktor Marczak
Wiktor Marczak2 lata temu
Przychodzę do tej placówki już z 10 lat, ale to co dzieje się przez ostatnie pół roku z poziomem obsługi to dramat. Stoję w kolejce do kasy 40 minut i w tym czasie na dwóch kasach przeszedł jeden klient. W oddziale pełno ludzi, a miejsca mało. Niestety taka sytuacja ostatnio to norma. Żona już zmieniła bank, ja kończę moje sprawy z millenium w lipcu i też uciekam. Zawsze bylem zadowolony. Szkoda...
Anna Kiecka
Anna Kiecka2 lata temu
Zerowa prywatność przy korzystaniu z usług, brak reakcji personelu na zgłaszane uwagi, gdy osoby niepotrzebnie czekające w przedsionku mają możliwość czytania danych, choć obowiązuje RODO. Częste awarie bankomatu, nie polecam.
Mariusz S
Mariusz S2 lata temu
Zastrzegam że sytuacja powtarza się kilkukrotnie. 3 pracowników w banku Długa kolejka do kasy, a kasę obsługuje jedna osoba.
Reszta pracowników umiera z nudów.

Nie ma takiego czegoś jak podział i wymienność obowiązków.
Ale to jest moja subiektywna opinia.
Czekałem 40 minut.
Ogólnie obsługa miła ale brak organizacji.
Adrian
Adrian2 lata temu
Bez kolejki. Obsługa na świetnym poziomie. Panie bardzo miłe i pomocne. Polecam ten oddział.
Marta Stasiak
Marta Stasiak2 lata temu
Najgorszy BANK z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Obsługa niekompetentna poniżej jakiegokolwiek poziomu . Wprowadzają klienta w błąd nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania... odsyłają z problemem do innej placówki lub na infolinię . NIE POLECAM!
LaoSon19
LaoSon192 lata temu
Nie polecam. Duże kolejki, mało miejsca, ogólnie mała wiedza na temat produktów banku, infolina infolina... A tam też mało wiedzą... Zamykam konto.
Zalecane lokalizacje