/Lower Silesian Voivodeship/Bank

Santander Bank Polska S.A.- Placówka Partnerska

Pomorska 15, 59-220 Legnica, Polska

Santander Bank Polska S.A.- Placówka Partnerska
Bank
3.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6624+CP Legnica, Polska
+48 508 785 308
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Katarzyna Zgółka
Katarzyna Zgółka2 lata temu
Byłam przed chwila w banku pani nie umiała odpowiedzieć na żadne zadane przeze mnie pytanie .. chciałam wpłacić pieniądze na konto usłyszałam ze tylko wpłatomat zapytałam grzecznie czy mogę kogoś prosić o pomoc usłyszałam ze pracownik nie wyjdzie ze mną ze względu na to ze jest zimno i jest ich mało w oddziale. 03.01.2023 rok godzina 11:10 w oddziale 3 panie o tylko ja jako klienta i jakaś pani za mną. Zapytałam czemu bank bierze za obsługę konta jak zero pomocy ? Nie uzyskałam odpowiedzi. No ale przecież jest zimno wiec w takich warunkach złe się pracuje wiec powinna zrozumieć panie
Waldemar Sobieraj
Waldemar Sobieraj2 lata temu
Obsługa jest wzorowa wyróżniam p.Anie K.Jedyny problem to zaparkowanie pod bankiem 😞Mowa o oddziale przy ul.Gwarnej.
Lila Rebech
Lila Rebech2 lata temu
Nie polecam.
Pracownice zajmuja sie nielegalnym zarzadzeniem pilnujac czy ma sie maseczke czy nie.
Brak maseczki bez wzgledu czy ma sie zaswiadczenie lekarskie klient jest nie obslugiwany a kasjerka demonstracyjnie opuszcza stanowisko pracy.
Jest ta agencja banku nie godny nazwy Santander. Polecam zmienic nazwe na inna adekkwatna do postawy kasjerek
Paweł Storoż
Paweł Storoż2 lata temu
Nie polecam, gdy chciałem odebrać pieniądze z przelewu WU i pan miał już przygotowane pieniądze, zapytał czy nie chciałbym otworzyć rachunku bankowego. Odmówiłem, ponieważ bank sam mi zamknął rachunek nie podając przyczyny. Rozwiązanie umowy i 30 dni na wypłatę środków (otrzymałem list, gdy kilka razy odmówiłem Pani przez telefon, że nie chcę żadnych kredytów na firmę/prywatnie). Stwierdziłem, że skoro bank mnie tak potraktował to nie chcę w takim banku mieć konta i tak też powiedziałem. Pan uznał, że mój dowód jest uszkodzony i to było powodem odmowy wypłaty pieniędzy. Dobrze, że Pani z kolejki mi powiedziała, że za domem kultury atrium jest oddział, gdzie odbiorę przelew WU i tam żadnego problemu z dowodem nie było. *WU - western union
Tomasz Win
Tomasz Win2 lata temu
Dobra placówka banku. Wprowadzony wpłatomat zmniejszył kolejki do kasy.
Lineusz Oz
Lineusz Oz2 lata temu
Bardzo lubię ten bankomat, za niską awaryjność.
Iwona Sobota
Iwona Sobota2 lata temu
Polecam
Agnieszka Stecka
Agnieszka Stecka2 lata temu
Zalecane lokalizacje