/Lower Silesian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Krawiecka 1F, 50-148 Wrocław, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
425Q+97 Wrocław, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Tomasz Zawisza
Tomasz Zawisza2 lata temu
Nie mam wielkich uwag co do działania placówki. Do tej pory z reguły udawało mi się załatwić potrzebne sprawy dosyć szybko. Układ samego oddziału jest dosyć niefortunny - może dlatego gdy wchodzimy wita nas pracownik banku pytając nas o przedmiot wizyty. To jest swoją drogą raczej na plus. Ta opinia dotyczy tylko obsługi w tym konkretnym punkcie a nie banku w całości ;)
Kamil Makaron
Kamil Makaron2 lata temu
Słowo TRAGEDIA to zdecydowanie łagodne określenie. Ponad 17lat byłam Klientem tego Banku - BYŁAM!!! Sposób w jaki teraz traktuje się w TYM BANKU klientów z segmentu Premium to jakieś nieporozumienie. Po wizycie w TYM Oddziale - braku zainteresowania ze strony Doradców jak i samego Pana Dyrektora (czułam się jak nieproszony gość a raczej intruz który tylko przeszkadza)- zabrałam wszystkie aktywa oraz przeniosłam nawet kredyt hipoteczny i wszystkie inne produkty konta karty itd. Jednym słowem podziękowałam za brak jakiegokolwiek profesjonalizmu i braku szacunku dla Klienta. Mimo że wymagało to nieco czasu to teraz wiem, że w innym Banku traktują mnie podmiotowo a nie przedmiotowo - gdyby była taka możliwość dała bym 0 * niestety nie ma takiej opcji... ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!
BYŁA KLIENTKA.
Agnieszka Mikołajczak
Agnieszka Mikołajczak2 lata temu
Załatwienie czegokolwiek w tym odziale graniczy z cudem ,omijajcie placówkę szerokim łukiem albo przyjdzie posiedzieć sobie bo akurat doradca siedzi na zapleczu banku delektując się poranną kawką. Na złożenie dokumentu czeka się godzinami!
Michał K.
Michał K.2 lata temu
Tragedia. Dostałem SMSa żeby zgłosić się do placówki, bo chcą jakieś dane zaktualizować. Specjalnie przed pracą wyjechałem prędzej żeby pojechać do tej placówki, usiadłem i czekałem, ponieważ 2 osoby obsługiwały, reszta- trudno powiedzieć. Po kilku minutach jeden z obsługujących pracowników wyszedł i powiedział, że za chwilę on lub jego koleżanka mnie poproszą do stanowiska, jednak potrwa to około 10 minut, oczywiście powiedziałem, że nie ma problemu. Po kilku minutach to samo powiedziała owa koleżanka, która obsługiwała w boksie obok.
Po kolejnych kilku minutach do placówki weszła para, do której szybko wyszedł pracownik, który na początku powiedział mi, że za chwilę zostanę poproszony i przywitał się z nimi jak z dobrymi znajomymi, minęła może minuta, a jego koleżanka od razu, bez słowa wyjaśnień zaprosiła ich do siebie. Nie sądzę, żeby miało się to szybko skończyć, bo od razu wzięli kawę i zabrali się do pracy. Po chwili po prostu wyszedłem, bo stwierdziłem, że nie ma sensu czekać dalej i tracić czasu, skoro znajomi pracowników mają pierwszeństwo, a i tak straciłem około 20 minut, nie licząc czasu, gdzie specjalnie przed pracą musiałem jeszcze tam dojechać.
Od razu uprzedzę ewentualne zastrzeżenia- jeśli ci ludzie byli umówieni, to mówi się od razu, na przykład jak uprzedzano mnie o konieczności zaczekania, wystarczyło powiedzieć, że to potrwa dłużej, bo jacyś klienci są umówieni na godzinę XX lub jak już weszli to można było wtedy powiedzieć „proszę jeszcze chwilę zaczekać, ponieważ ci państwo byli umówieni”, to całkowicie zmieniłoby postać rzeczy.
Masakra. Takiej obsługi to ja jeszcze nie widziałem. W sumie nawet w urzędach to już nawet dawno czegoś takiego nie ma.
Tuliszka M
Tuliszka M2 lata temu
Zazwyczaj udaje mi się załatwić to co chcę (zdarzają się problemy techniczne w systemie). Jak jest duża kolejka to widać, że pracownicy robią co mogą żeby pomóc i nie trzeba było czekać, więc moje doświadczenia z tym oddziałem są pozytywne.
Wiesia O
Wiesia O2 lata temu
Byłam obsługiwana na korytarzu! Pani wychodziła ze swojego gabinetu, zdawała pytanie, po czym wracała do siebie, szukała na komputerze i wracała na korytarz z odpowiedzią. Po następnym pytaniu przekazała mnie koledze, który musiał coś dokończyć i dopiero mnie obsłużył. Po następnym pytaniu znów zostałam przekazana innej osobie... Bo pan musiał zająć się czymś innym. A ja ciągle na korytarzu....
Mania Grania
Mania Grania2 lata temu
Odemnie jak najbardziej 5 zasłużone dla obsługi , chciałem wpłacić pieniądze ale miałem akurat przy sobie tylko kartę i gotówkę to zaproponowano mi wpłatę przy kasie lub wplatomate z czego nigdy nie korzystałem więc szybko Pani z obsługi objaśniła działanie i jak korzystać , z pewnością następnym razem skorzystam od razu z wpłatomatu. Pieniądze dostępne zaraz po wpłacie :)
Radoslaw Skulski
Radoslaw Skulski2 lata temu
Bardzo słaba obsługa (przynajmniej pani która mnie obsługiwała) założenie rachunku firmowego trwało 3 dni a i tak ostatecznie musiałem chodzić jeszcze do placówki i prostować błędy , poza tym w ogóle nie można się tam dodzwonić , chyba niektórzy tam pracują za karę i maja gdzieś kilenta, odradzam
Zalecane lokalizacje