/Lower Silesian Voivodeship/Bank

III Oddział Santander Consumer Bank

Piłsudskiego 64-68, 50-020 Wrocław, Polska

III Oddział Santander Consumer Bank
Bank
2.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
422J+F8 Wrocław, Polska
+48 71 358 99 09
santanderconsumer.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Joanna Staczek
Joanna Staczek2 lata temu
Bank, który oszukuje klienta co stało się w moim przypadku, albowiem dokonałam przelewu łącznie 3000 euro z banku BNP Paribas mieszczącego się we Francji na konto euro w banku Santander a oni mi poinformowali że BNP Paribas przelał w złotówkach co jest kompletną bzdurą i sobie przeliczyli o kursie euro, gdyż kwota wpływała do banku Santander na konto bankowe euro. W sumie w ich kalkulacjach straciłam ponad 121euro. Zaznaczam że w poprzednich latach, wypłacali mi zawsze całą sumę bez jakichkolwiek przeliczeń. Mogę dodać że należy jak najszybciej zmienić bank co ja też zrobiłam gdzie mi potwierdzono że Francja wysłała euro,a nie złotówki. Zamknęłam u nich konto euro jeszcze mam u nich konto złotówkowe które zamknę w najbliższych dniach. A to że są nie w porządku to potwierdza fakt że po zamknięciu konta euro nie ma żadnego śladu że miałam takie konto ani historii przelewów. Zastanówcie się czy rzeczywiście chcecie być w takim banku jak Santander.
Artur Denysov
Artur Denysov2 lata temu
Nie polecam żadnych produktów z tego banku!
Miałem kartę kredytowa w 2017 roku ( Mediamarkt lodówka na raty) spłaciłem kredyt wcześniej , będąc w placówce , kwotę która Pani podała do zamknięcia kredytu oraz karty kredytowej, okazuje że kredyt nie został zamknięty , kwota 43 zł , która się ciągnie od 2017 i każdy bank widzi mnie teraz jako dłużnika, kiedy ja byłem wzorowym klientem!!!
Co najciekawsze będąc teraz w placówce, dostaje informacje, że kartą zapłacić kwotę 43 nie mogę, tylko gotówka ( 21 wiek ) i musze czekać 30 dni na zaświadczenie!
Dramat , totalny! Bank który nie potrafi zamknąć kredytu po wcześniej spłacie i jeszcze oczernia historie wzorowego klienta !
Nie polecam !
Jery Frojan
Jery Frojan2 lata temu
To jest bank który okrada za nie używ anie karty kredytowej i nalicza opłatę za to że jej nie chciałem i straszy kancelaria prawnicza z samego rana,dzisiaj 10 06 22 znowu mnie; grillują ; za coś co zostało uregulowane wpłata w dniu 21 05 2019.To już jest nieszczelne chamstwo!!!😈nie korzystajcie ztego banku i nie dajcie sobie wcisnąć żadnych kart kredytowych!!!😡😈😠
Mark Czulejko
Mark Czulejko2 lata temu
Najdłuższa obsługa w mieście, mocno nie polecam, a najlepiej otworzyć konto w innym banku. Pracownicy nie umieją szybko i prawidłowo obsłużyć klienta.
Bartek Panek
Bartek Panek2 lata temu
Spłacałem regularnie raty na karcie kredytowej za kompa ( z media markt), w pewnym momencie spłaciłem wszytko pomimo to że pracownik powiedział mi że wszystko spłacone to i tka na koniec jeszcze doliczyli ponad 60 zł opłaty nie wiadomo za co. Złożyłem reklamacje, na odpowiedź czekałem ponad 30 dni; w Banku nikt nie potrafił mi udzielić odpowiedzi skąd opłata. W końcu to zapłaciłem. Prosiłem żeby mi nie wysyłali ofert kredytów i tak to zrobili, poszedłem wycofać zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i zapytałem czy nie zalegam z czymś, po czym sie dowiedziałem że mam do zapłacenia 50 groszy. Nikt mnie o tym nie poinformował i dowiedziałem się że sam mam o to zadbać. Zapłaciłem z prowizją 2,50 zł, Wycofałem swoje dane żeby mi nie truli ofertami i wyszedłem. Omijać ten bank, odradzam wszystkim, unikać kredytów z Santander i zakupów na raty z Santander !!!!!
Iwona Laba-Kokot
Iwona Laba-Kokot2 lata temu
To bank który dyskryminuje obcokrajowcow z UE, którzy mieszkają już kilka lat w Polsce, posiadają PESEL, stały adres zamieszkania, stałą pracę i inne wymagane dokumenty! Nie jest możliwy zakup ratalny przez takie osoby ponieważ NIE ROZMAWIAJĄ W JĘZYKU POLSKIM!!!!
Ewa Przywara-Miziołek
Ewa Przywara-Miziołek2 lata temu
Zakupiłam w Santander sprzęt elektroniczny na raty. Raty płaciłam regularnie.
Ostatnio przyszło do mnie z banku upomnienie w uszkodzonej kopercie z nr telefonu pod którym mogłam to wyjaśnić.
Odebrał jakiś nierozgarnięty pracownik ,który kazał kilkakrotnie powtarzać mojr dane i mówił tak, że ciężko go było zrozumieć.

Jak najdalej od tego banku.
Gieka1976
Gieka19762 lata temu
Obsługa w porządku , nigdy nie miałem problemów żeby "ktoś" się nie zainteresował po wejściu , max 15 min czekania ale to standard ...
Zalecane lokalizacje