/Lower Silesian Voivodeship/Bank

VeloBank S.A. Oddział

plac Grunwaldzki 22, 50-363 Wrocław, Polska

VeloBank S.A. Oddział
Bank
2.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
4375+5J Wrocław, Polska
+48 664 919 797
velobank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 10–18
Środa: 10–18
Czwartek: 10–18
Piątek: 10–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Daniel Olejniczak
Daniel Olejniczak2 lata temu
Nie polecam. Dowalą Wam kilkuset złotowe opłaty za nic nie robienie. Najpierw namawiają na kolejne karty kredydytowe i zwykle bo za damo bo konkury bo coś tam i jak już ich miałem sporo to wprowadzili płatności + do tego choroba na 2 miesiące nie interesowałem się bankiem i ponad 200zł opłat naliczyli!! czym prędzej uciekłem stamtąd. Niestety to nie jest bank jak santander czy paribas gdzie takie opłaty przy chorobie klienta anulowują tutaj nie ma zlituj, ten bank zarabia na nieszczęściu, a nie wtedy gdy aktwnie działasz, tylko jak nie możesz działać, zablokoujesz sobie dostęp a pieniądze lecę, zastrzeżesz karte wyslą drugą i pobiorą kasę za utryzmanie i wysyłkę kiedyś takie akcje miałem tym razem tylko za utrzymanie kart i utrzymanie konta brali a tylko dlatego bo nie zaplacilem w danym miesiecu nic bo bylem chory dziekuje dobranoc, serdecznie niepolecam
Maria Ishchenko
Maria Ishchenko2 lata temu
Nie polecam bank osobom które szanują swój czas i pieniądze! Najgorsze doświadczenie! Złożyłam wniosek o kartę kredytową w tym banku, ponieważ posiadam już konto osobiste. Potrzebowałam jej tylko po to aby móc wyporzyczyć auto za granicą, dlatego wnioskowałam o najniższą kwotę. Zadzwonił do mnie Pan z infolinii z informacją, że potrzebuję potwierdzić dane osobowe w placówce, potrzebuję do tego tylko paszportu i karty pobytu (nie jestem obywatelem Polski). Pan również potwierdził, że nie potrzebuję dodatkowych dokumentów potwierdzających stałość zatrudnienia, ponieważ mam zlecony przelew wynagrodzenia na konto osobiste w banku, i tej historii wystarczy. Przyszłam do banku, spędziłam godzinę przy stanowisku z Panem Doradzcą odpowiadając na różne pytania z formularzu, a na koniec Pan się mnie pyta czy mam poręczyciela.Dodam,że moje wynagrodzenie jest 2 razy wyższe od limitu na karcie kredytowej i zero innych zobowiązań. Chciałam odpowiedzieć: "Oczywiście, juz wyjmuję z torebki!". Przyszłam sama do banku i było to oczywiste, że nie mam poręczyciela. Spędziliśmy jeszcze pół godziny edytując wniosek, a na koniec usłyszałam, że wniosek nie przechodzi przez to, że nie mam poręczyciela. Na pytanie dlaczego nikt mnie o tym nie zawiadomił na wstępie przed tym jak spędzić godzinę przy stanowisku, usłyszałam odpowiedź: "Tu nie ma naszej winy, pewnie dlatego od Pani bank tego wymaga, bo Pani jest z innego kraju". Pewnie od pracowników bank wamaga totalnego braku szacunku do klienta i braku kompetencji. Odradzam!
Kasia Dobranowska
Kasia Dobranowska2 lata temu
Bardzo dziekuje Panu Łukaszowi za profesjonalną obsługę, pomoc i odpowiedzi na wszelkie pytania :)
Mariusz Tar
Mariusz Tar2 lata temu
Szanowna Pani w okienku oznajmiła mi,że mam bardzo pretensjonalny głos... No cóż.. wykształcony aktor musi używać narzędzi głosowych, aby dostosować się skutecznie do pretensjonalnosci instytucji, w której przebywa... NIE POLECAM
Maks Kovalenko
Maks Kovalenko2 lata temu
(Przetłumaczone przez Google) Jeśli nie znasz języka to zdecydowanie odradzam chodzenie do tego działu, po prostu będą się z Ciebie śmiać i odmówią obsługi

(Wersja oryginalna)
Языка если не знаете в это отделение крайне не советую идти, с тебя просто посмеются и откажут в обслуживании
Олег Більче-Золоте
Олег Більче-Золоте2 lata temu
E R
E R2 lata temu
Vlad Malyuk
Vlad Malyuk2 lata temu
Zalecane lokalizacje