/Lower Silesian Voivodeship/Bank

Alior Bank - Oddział

Grodzka 2, 67-200 Głogów, Polska

Alior Bank - Oddział
Bank
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
M37Q+JP Głogów, Polska
+48 12 370 70 00
aliorbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Roman Wachowiak
Roman Wachowiak2 lata temu
Dnia 09.08.2022 niezbyt uprzejma pani nie wypuściła mnie do banku informując tylko, że mieli "wypadek". Na pytanie kiedy będzie otwarty Oddział nie uzyskałem odpowiedzi.
Jest to jedyny Oddział w mieście, w którym można wypłacić gotówkę z konta walutowego.
Na infolinię dodzwonić się też nie można.
Porażka.
Katarzyna Wiśniewska
Katarzyna Wiśniewska2 lata temu
Niedawno miałam okazję odwiedzić w/w oddział.
Byłam z dość nietypową sprawą i zostałam szybko,mile i przede wszystkim profesjonalnie obsłużona. Nie lubię załatwiać takich spraw,ale tym razem była to dla mnie przyjemność. Dziękuję bardzo👍
Lukaszek Figus
Lukaszek Figus2 lata temu
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Jestem Alior Bank od roku , najlepszy bank i oczywiście Oddział świetny. Doradczynie zawsze pomocne i uśmiechnięte. Polecam
Przemek Sikorski
Przemek Sikorski2 lata temu
Jestem stały klientem banku od wielu lat i jestem z niego bardzo zadowolony. Oceniam bank pod kątem obsługi, dostępu do bankowości internetowej oraz fachowości personelu. Głogowską placówkę oceniem pozytywnie. Nie rozumiem ludzi narzekających na to, że muszą czekać w kolejce. Przecież kolejki są wszędzie i trzeba się liczyć z tym, że nikt nas nie obsłuży poza kolejnością.
Paweł Skowron
Paweł Skowron2 lata temu
Miła obsługa pan Kamil najlepszy,szybko ogarnia sprawy,wystrój w środku też ładny
Maria Chmielarska
Maria Chmielarska2 lata temu
Bardzo polecam ten Bank.
Szczególnie Pana Kamila, pomocny i miły doradca z pasją.
Robert
Robert2 lata temu
Tragedia. Kasjerki zamiast obsługiwać wpłaty i wypłaty wciskają starszym ludziom aplikacje, których pewnie nigdy nie będą używali i są tak "miłe", że przez pół godziny bawią się ich telefonem. Ciekawe, czy hasła które wprowadzają mają prawo oglądać, bo starsi ludzie pewnie sami tych haseł później nie zmienią.
Julita Wójcik
Julita Wójcik2 lata temu
Wszystkim zastanawiającym się nad wyborem banku szczerze polecam, jako klient zawsze otrzymałam odpowiedź na wszystkie swoje pytania. Doradcy zawsze zaangażowani
Zalecane lokalizacje