/Lower Silesian Voivodeship/Bank

Credit Agricole Bank Polska S.A. - Placówka Bankowa

1 Maja 16/18, 58-500 Jelenia Góra, Polska

Credit Agricole Bank Polska S.A. - Placówka Bankowa
Bank
4.5
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WP3Q+6J Jelenia Góra, Polska
+48 512 191 613
credit-agricole.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Justyna Golińska
Justyna Golińska2 lata temu
Jeśli bank postanawia zamknąć na stałe drugą placówkę, to wypadałoby się do tego odpowiednio przygotować. Pół godziny w kolejce byle tylko wpłacić pieniądze, ponieważ wpłatomat był nieczynny. Dodatkowo 6 zł za sprawdzenie salda w bankomacie. Serio? W inny sposób nawet nie dało się odzyskać karty, więc próbując 2 razy straciłam 12 zł za nic.
Barthez „Sino”
Barthez „Sino”2 lata temu
Zdecydowanie najlepszy bank. Wszyscy pracownicy są super mili i pomocni, nawet w obliczu często dość dużych kolejek do punktów kasowych.
Julia Turno (Lemontinsel)
Julia Turno (Lemontinsel)2 lata temu
Pani bardzo uprzejma, wszystko na dobrym poziomie, miałem to szczęście że nie było kolejek które bardzo często zniechęcają do wizyt w placówce.
Jerzy Jarmuszkiewicz
Jerzy Jarmuszkiewicz2 lata temu
Po raz pierwszy odwiedziłem Państwa placówkę i jestem pod wrażeniem szybkiej/profesjonalnej i miłej obsługi.Dzięki.
Dorota Arodź
Dorota Arodź2 lata temu
Polecam bank CA,. Szczególnie obsługę w Jeleniej górze z której korzystamy z mężem systematycznie
Agnieszka Gurak
Agnieszka Gurak2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona. Pan Paweł Rec zawsze z chęcią i zawsze z uśmiechem na twarzy w profesjonalny sposób pomoże i doradzi.
John Gronek
John Gronek2 lata temu
Mila i profesjonalna obsluga. Pani Barbara Norwicz byla bardzo pomocna w zalatwieniu niezbednych formalnosci i doradztwie
Magdalena7931
Magdalena79312 lata temu
Jedna gwiazdka za wprowadzanie w błąd - naprawdę nie potrzeba wymagać od klienta osobistego stawiennictwa aby próbować wcisnąć mi nowe konto lub kredyt - a musiałam zwalniać się w tym celu z pracy. Dodatkowo p. Małgorzata nieprzyjemna, ironiczna, opryskliwa. Nie pozwolę sobie aby pracownica jakiegokolwiek banku podnosiła na mnie głos. Gdybym się nie spieszyła, to ta rozmowa na pewno zakończyła by się u jej przełożonego - skandal po prostu. Za to zero gwiazdek.
Zalecane lokalizacje