/Lower Silesian Voivodeship/Bank

Oddział Banku Millennium

1 Maja 10, 58-500 Jelenia Góra, Polska

Oddział Banku Millennium
Bank
3.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
WP3Q+6C Jelenia Góra, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Katarzyna Sylwia
Katarzyna Sylwia2 lata temu
Beznadziejny bank i beznadziejna obsługa zwłaszcza ,, pani'' weronika czy jak jej tam proszę wysłać ową panią na szkolenie jak ma rozmawiać i obsługiwać klientów.. jest niemiła bardzo niemiła bo będą przenosić konta do innych konkurencji bo tak teraz to wygląda
O makarow
O makarow2 lata temu
Dobre czasy tego banku minely wraz ze zmiana obslugi, najgorszy bank pod tym wzgledem w Jeleniej Gorze, masakra. Brak maseczek dla Klientow w przypadku naglego jej braku i brak mozliwosci zrealizowania czegokolwiek. Wplatomat jak zwykle popsuty. Katastrofa...
Daria Szulczyńska
Daria Szulczyńska2 lata temu
Uwaga na wpłatomat EUROBANKU. Wpłaciłam gotówkę do urządzenia którą bardzo długo mielił , wydawał odgłosy a na końcu wyświetlił komunikat: "awaria modułu wpłat" nie muszę dodawać, że nie zwrócił mi pieniedzy ani nie wydał pokwitowania. W ten sposób "zjadł" 800 ZŁ. zł. W tej chwili mija 8 dni a pieniędzy jak nie było tak nie ma.panie w banku udają że to nie ich problem.dowiedziałam się tylko że faktycznie była nadwyżka pieniędzy we wpłatomacie ale no cóż ...na uznanie reklamacji będe musiała czekać 14 dni.miałam kiedyś podobną sytuację w innym banku ale tam pieniądze oddano mi następnego dnia mimo iż reklamacja została uznana dopiero po 2 tygodniach.wyszło na to że zostałam okradziona przez automat.
Marek D.
Marek D.2 lata temu
Bank Millennium jest chyba najgorszym bankiem z jakim miałem styczność. Mam wspólne konto z żoną. Po fuzji z bankiem "Eurobank" - gdzie wcześniej mieliśmy konto, bank Millennium źle zaksięgował wpłaty wpisując w miejscu odbiorcy na wszystkich przelewach przychodzących, mnie - będącego współwłaścicielem konta. W wyniku ich niedbalstwa nie możemy starać się o kredyt hipoteczny, ponieważ z wyciągu z konta wynika, że jestem jedynym żywicielem rodziny, a moja żona nie zarabia. Za każdym razem w banku Millennium słyszymy, że nic nie da się zrobić, ale możemy napisać reklamację. Super podejście do klienta. Radzę uciekać z tego banku tak szybko, jak się da.
Krzysztof Żuchowski
Krzysztof Żuchowski2 lata temu
Nie pozdrawiam pani Patrycji, która nie widzi nic złego w żartowaniu sobie z klientów którzy muszą jeździć w tą i spowrotem bo "zabrakło" jakichś dokumentów. Kiedy w sąsiedniej placówce wszystko załatwiono w 15minut.. Nie wspominając już o wypisywaniu na Facebooku i nękaniu ludzi w pracy a później twierdzenie, że to był tylko "zakład" z koleżankami. Pozdrawiam.
Dominika Koćmierowska
Dominika Koćmierowska2 lata temu
Bardzo polecam placówkę!
Madlen
Madlen2 lata temu
Nie polecam.Fatalna obsługa w szczególności "męska".Tragedia
Paulina Pomernacka
Paulina Pomernacka2 lata temu
Wszystko krótko, sprawnie i na temat. Pani, ktora mnie obsługiwała bardzo miła, rzeczowa i uśmiechnięta. Polecam.
Zalecane lokalizacje