/Lower Silesian Voivodeship/Bank

Bank Millennium

Juliusza Słowackiego 15A, 58-300 Wałbrzych, Polska

Bank Millennium
Bank
2.9
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
Q7CG+6X Wałbrzych, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Tomasz Ćwioro
Tomasz Ćwioro2 lata temu
Najgorszy bank w jakim byłem. Nic nie można załatwić w normalny sposób. Średnio , jestem tam 3 razy w tygodniu po uruchomienie transzy kredytu i cały czas są problemy.
Nikt się nie kontaktuje , brak dokumentów w większości jest wynikiem błędów obsługi banku a nie samego kredytobiorcy.
Niekompetentni ludzie , nie wspomnę już o kierowniku i jego podejściu do sprawy.
Nie polecam !!
Nigdy więcej !
Agnieszka Zadzycka
Agnieszka Zadzycka2 lata temu
Bardzo nie miła pani , bardzo złe podejście do klienta zero kontaktu zajmowała się wszystkim tylko nie obsługa ,nie potrafiła pokierować sprawa jak należy nie polecam tej placówki
Wioleta
Wioleta2 lata temu
Bardzo niekompetentna obsługa. Podczas zawierania umowy na kredyt hipoteczny mnóstwo rażących błędów (nie przekazanie mi cesji ubezpieczenia, nie danie do podpisu zlecenia przelewu transzy, błędy w danych osobowych podczas zakładania konta) wszystko to wiązało się z kolejnymi wizytami w placówce oddalonej o ok. 40 km. Dodatkowo.. nie poinformowanie mnie o obowiązku dostarczenia pozostałych dokumentów. I zrzucenie odpowiedzialności na doradcę (dzięki któremu wybrałam ten nie inny bank, więc chyba powinna być wdzięczność wobec niego a nie pretensje) a na koniec podsumowanie wszystkiego słowami że podpisałam umowę więc powinnam wiedzieć co w niej jest i co muszę zrobić. Reasumując.. Obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu. Wsparcie i wyjaśnienie czegokolwiek, zerowe. Idąc do placówki takiej jak bank oczekuje się obsługi na najwyższym poziomie, wyjaśnienia wszystkiego w jak najbardziej klarowny, przystępny każdemu człowiekowi sposób, tutaj jednak pracownicy nie wykazują żadnego zaangażowania, wręcz to ich trzeba pilnować..
Marcin Popiołek
Marcin Popiołek2 lata temu
Od lat korzystam z usług tej placówki, choć od jakiegoś czasu wszystko załatwiam już online. Jednak nigdy nie było problemów z czymkolwiek.
Vldqq
Vldqq2 lata temu
Zwolnijcie w końcu panią z punktu wypłaty pieniędzy! Nie miła opryskliwa i w dodatku wszystko robi z łaska Ostatnio czekałam 25 min bo siedziała sobie na zapleczu na telefonie ,zostawię to bez komentarza aż odechciewa się tam chodzić
B Q
B Q2 lata temu
Poszedlem zamknac konto, bo juz go nie potrzebowalem. Dwie osoby za biurkiem nawet glowy nie podniosly przez dlugi czas. Bylem jak cien. Kazdy z pracownikow sie snul i udawal, ze mnie nie ma, a bylem jedyna osoba w oddziale, ktora chciala cos zalatwic. Pozostali, szli do "okienka" wplat/wyplat. Wyszedlem wymeczony po 1.5h. Nigdy wiecej moja noga nie postanie w tym banku. Obsluga klienta na zerowym poziomie. 1 gwiazdka to az nadto.
Tomasz Smolakowski
Tomasz Smolakowski2 lata temu
Zostałem przymuszony do otwarcia konta dostając fałszywą informację o potrzebie jego posiadania jezeli chce sie odebrac przekaz pieniężny WU. Sprawy tak nie zostawie oszuści i naciągacze obracaja waszymi pieniędzmi.....
Blue_rose
Blue_rose2 lata temu
Bardzo miła obsługa, kompetentna. Oferta kredytowa ok. Polecam.
Zalecane lokalizacje