/Lublin Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Kardynała Stefana Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, Polska

Bank Pekao
Bank
1.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6M9X+3G Świdnik, Polska
+48 81 531 60 25
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Michał Pikula
Michał Pikula2 lata temu
Obsługa praktycznie nie istnieje. Na 10 stanowisk czynne dwa. Jeden klient obsługiwany przez tysiąclecie. Czekałem w kolejce ponad 2h, żeby zapytać jedynie o zdolność kredytową. W między czasie straciłem cierpliwość, pieniądze przelałem do drugiego banku, a panią w okienku kulturalnie poprosiłem o zamknięcie mojego konta :) a, kredyt wziąłem w Credit Agricole tu na Niepodległości. Obsługa piorunem, a i warunki 6x lepsze.
Martyna Simakov
Martyna Simakov2 lata temu
W mojej opinii oddział, jaki znajduje się w Świdniku jest pozbawiony organizacji, a osoby pracujące w tym miejscu przekazują błędne informacje niezbędne do założenia konta bankowego. Niestety miałam dwie nieprzyjemne sytuacje, w których zostałam nieprawidłowo poinformowana, a także niedoinformowana. Świadczy to o wysokiej nieprofesjonalności oraz niewiedzy personelu. Po przeanalizowaniu informacji jakie dostałam, skontaktowałam się z infolinią w Warszawie, dzięki której dostałam potwierdzenie o nieprawidłowości wskazówek. Jedyną bezkonfliktową sprawą jaką udało się zakończyć w tym oddziale, to zamknięcie konta oraz zakończenie współpracy.
Valeriya Gorohova
Valeriya Gorohova2 lata temu
Miałam złą historię z tym bankiem. Prawie byłam zmuszona do zamknięcia konta z powodu tego, że jestem z Białorusi i teraz nie mogę korzystać z usług banku, bo założyłam konto w końcu lutego. Okropny bank, nie polecam nikomu!
Alicja Banaszek
Alicja Banaszek2 lata temu
Czy ten bank respektuje prawo? dziwne praktyki? Czy KNF kontroluje pracę banku?
Marek Wiszniewski
Marek Wiszniewski2 lata temu
Powtarzające się informacje o permanentnych kolejkach w oddziale uświadamiają, że czas obsługi przez konsultanta należy do przeszłości. Dzisiaj wszystko załatwia się online, innego wyjścia nie ma. Współczuję tylko osobom starszym, czy też innym nie korzystającym z usług internetowych.
Nie jestem jednak w stanie zrozumieć, dlaczego wpłatomaty właściwie nigdy nie działają. Obsługuje je firma zewnętrzna, ale ta usługa jest fikcją. Rzutuje to jednak na opinię banku, która też nie wygląda najlepiej. Porażka.
Tomasz sz.
Tomasz sz.2 lata temu
Rzadko daję jedną gwiazdkę ale ta placówka na to zasługuje. Przed wejściem wiecznie kolejki spowodowane brakiem organizacji obsługi klienta. Bank posiada konta większości świdniczan a punktów kasowych i obsługi jest jak w banku wiejskim. (nikogo nie obrażając). Obsługa dramat, załatwienie sprawy nie mniej niż godzina, za pierwszym razem dokumenty nie są potrzebne za drugim już tak całkowity brak kompetencji. Bank w obsłudze klientów zatrzymał się w czasach PRL.
Pablo „SiareckiKere”
Pablo „SiareckiKere”2 lata temu
Ten oddział nie zasługuje na żadną gwiazdkę, zero organizacji ,wiecznie kolejki, wiecznie nie działający wpłatomat TRAGEDIA, przez trzy dni próbowałem załatwić jedną sprawę, oczywiście się nie udało :/ może w tej placówce myślą że ludzie nie pracują i mogą łazić, przypominam to Wy jako oddział banku jesteście dla nas a nie na odwrót. Nie wiem kto jest dyrektorem czy menadżerem tej placówki ale powinien stracić robotę jak nie umie ogarnąć swojego oddziału. Jedynie Pani Małgorzata S. zasługuje na 5 gwiazdek, gdyby nie ona już dawno bym uciekł z tego banku.
Andrzej Cz
Andrzej Cz2 lata temu
08.06.2018 godzina 17:55 Bank ZAMKNIĘTY !!!!! Porażka. Masakra. Brak profesjonalizmu, wyobraźni, odpowiedzialności, szacunku dla klienta . Ten WIELKI NEGATYW spotęgowany jest dodatkowo częstymi długimi kolejkami do okienek kasowych !!!! Tu czas zatrzymał się w latach 80-tych ubiegłego stulecia. Byłem też przed 9:00 ale kolejka była na 11 osób i szło dość powoli.
Wielki SZACUNEK dla dosłownie trzech Pań, które są zawsze miłe, uśmiechnięte i uprzejme, chyba tylko One wiedzą, że pracę zawdzięczają stałym klientom Banku. Staram się również być dobrym klientem, aby była dobra współpraca i aby nikomu " nie psuć krwi" , czego dzisiaj doświadczyłem.
Zalecane lokalizacje