/Lublin Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Tomasza Zana 43, 20-601 Lublin, Polska

Oddział Millennium
Bank
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6GQH+3C Lublin, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Camiw
Camiw2 lata temu
Kredyty hipoteczne pracownicy wogole tego nie ogarniają, radzę omijać szerokim łukiem, właśnie wysłałem oficjalna skargę na pracownice.
Nie polecam i nie pozdrawiam.
Julita Lisek
Julita Lisek2 lata temu
Pan kierownik zasługuje na premie 😀 zostaliśmy z mężem świetnie obsłużeni. Powiedzieliśmy o której musimy wyjść zeby wyrobić się do pracy, pracownicy się dostosowali, wszystko nam wytłumaczyli
Pawel Sadowski
Pawel Sadowski2 lata temu
Opinie negatywne o tym oddziale są w pełni uzasadnione. Niekompeteni pracownicy udzielający nieprawdziwych informacji, nie posiadający wiedzy o procedurach banku, w którym pracują, nie znający sposobów załatwiania spraw.
Anula TK
Anula TK2 lata temu
Ja mam zupełnie inne doświadczenia niż te, o których czytam na stronie. Przemiła, pomocna, zaangażowana Pani pomagała mi dzisiaj w trudnej sprawie, a przy okazji jeszcze w kilku innych drobnych. Kompetencja, uprzejmość i pomoc. Bardzo dziękuję!
Ewa Wodowska
Ewa Wodowska2 lata temu
Wrażenie straszne. Pracownik nie ma pojęcia co robić. Wykonuje mnóstwo telefonów z rozpaczą po pomoc. Otrzymuje sprzeczne informacje. Porażka.
Michał Gągoł
Michał Gągoł2 lata temu
Słaba jakość obsługi. Chciałem wypłacić gotowke powiedziano mi ze nie ma problemu ale w kasie jest za mało i musza dopłacić ze skarbca powiedziano mi ze to potrwa Ok 10 min. Po kwadransie zwróciłem uwagę ze długo to trwa No ale maja problem techniczny. Po chwili pan powiedział ze szybciej bedzie jak pojadę do pobliskiego oddziału (miało być 150m było 500m ale to drobiazg). Pojechałem ale tam czynne dopiero za pół godz. Wiec wróciłem do poprzedniego oddziału mówiąc grzecznie co myśle o takim zachowaniu w odpowiedzi tylko usłyszałem ze nie maja wpływu na to jak sa inne oddziały czynne a to nie ich wina ze awaria jest...
Ręce opadają. Pora zmienić bank.

Nie pozdrawiam
Łukasz Lal
Łukasz Lal2 lata temu
Najgorszy oddział w Lublinie, chamscy, aroganccy z łaską załatwiają sprawy. Na dodatek "przemiła" Pani nie wydała kompletu dokumentów do zalogowana się do aplikacji, szkoda nerwów i straconego czasu, pojechaliśmy do innego oddziału. Nie polecam.
Julita Basal
Julita Basal2 lata temu
Pracownica banku nie przyjęła klienta do wpłaty Western Union tłumacząc, iż to nie ich jest ,pomimo naklejki na szybie z napisem Western estern Union i tego ,że wielokrotnie tam robiliśmy przelewy ,wyłsłała nas do innego Banku odmawiając wykonania usługi!
Moim zdaniem Pani jest rasistką,bo widząc obcokrajowców to i jej mina mówiła już wszystko .przykro że w tym kraju pracują tacy ludzie
Zalecane lokalizacje