/Masovian Voivodeship/Bank

Santander Bank Polska S.A.

al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa, Polska

Santander Bank Polska S.A.
Bank
2.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
6XMW+JR Warszawa, Polska
+48 71 19 999
santander.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
A J
A J2 lata temu
Opinie wystawiam na oddział w Warszawie jako centralny, tyczy się raczej ogólnie banku.
Pomijając fakt opłat na każdym kroku niewspółmiernych do tego co trzeba zrobić (zmiana nazwiska po ślubie - 300 zł), to jest to bank nastawiony tylko i wyłącznie na wyciągnięcie z klienta jak największej ilości pieniędzy. Wszelkie informacje których nie muszą prawnie podać nie są klientowi przedstawiane (nieetyczne zachowanie), te które muszą przekazać przekazują w ostatni możliwy dzień aby jak najbardziej skrócić czas w jakim klient musi się do tego ustosunkować. Jak tylko skończymy leasing zrywamy jakiekolwiek kontakty i nigdy więcej nie chcemy mieć do czynienia z tym bankiem jak i ich firmą córką SC Multirent.
PS. Przy leasingu polecam pilnować ubezpieczenia i nie ufać w wybory Santandera. Po zapewnieniach że wybiorą najlepszą ofertę na rynku dostaliśmy rachunek prawie 2krotnie wyższy niż taka sama opcja u konkurencyjnego ubezpieczyciela. Działają na szkodę konsumenta.
Stanowczo odradzam każdemu. Wystawiłbym 0 ale niestety się nie da...
Sebastian Szmyd
Sebastian Szmyd2 lata temu
Rzadko jestem do tego stopnia zniesmaczony obsługą, by zostawić 1 gwiazdkę. Niestety. 20 minut na infolinii, przełączanie pomiędzy czterema doradcami - by finalnie dowiedzieć się, że takiej informacji nie udzielą telefonicznie. Tydzień temu podobny kontakt, przełączenie między 3 doradcami, ale wowczas temat zamkniety sukcesywnie, choć czas oczekiwania wynosił okolo 16 minut.
Spłacę do końca hipotekę (na szczęście to kwestia kilkunastu miesiecy) i nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego. A to jak może wyglądać obsluga w banku, wiem bardzo dobrze, bo sam pracowalem w konkurencyjnej placówce - ba, i zdobyłem dla swojego oddziału wyróżnienie jako 1 z 10 placówek w Polsce. Także... Santander tu kwiczy i nie prezentuje sobą nic.
Katarzyna K
Katarzyna K2 lata temu
Dlugi czas oczekiwania na doradcę, który po przedstawieniu problemu z niesłuszną blokadą środków na koncie, poinformował, że trzeba dzwonić na infolinię żeby rozwiązać ten problem. Na pytanie w jakim celu? W końcu jestem osobiście w ich banku, niesympatyczna Pani powiedziała, że w celu identyfikacji mojej osoby!! Moja osobista obecność i przedstawienie dowodu osobistego było niewystarczające do identyfikacji mojej osoby w tym oddziale banku.... Porażka ☹️ To po co są oddziały, skoro nie da się tam załatwić tak błahej sprawy i trzeba dzwonić na infolinię?!
Wasyl pl.
Wasyl pl.2 lata temu
Opłaty rosną, poziom spada.
Żeby zmienić dane na rachunku firmowym teraz trzeba jechać do centrum do specjalnego oddziału tego "banku". W oddziale czekałem ponad pół godziny żeby mieć dostęp do rachunku. Poziom obsługi w tym banku jest już poniżej akceptowalnego minimum. Ceny za prowadzenie rachunku są coraz wyższe, chyba dlatego że, coraz mniej klientów. Sam też zlikwiduje rachunek. Szkoda czasu.
Marcin jakubowski
Marcin jakubowski2 lata temu
Gdybym mógł wystawić nizsza opinie to zrobiłbym to, Ci ludzie to zwykle chamy, już niedługo się z wami pożegnam
Adam Marek
Adam Marek2 lata temu
Prace techniczne, aplikacja nie działa, obsługa telefoniczna na żenująco niskim poziomie. Nie polecam.
Laura Paula
Laura Paula2 lata temu
Bardzo dobra i sprawna obsługa, świetna lokalizacja a pracowniczki bardzo miłe
Daria Milovidova
Daria Milovidova2 lata temu
Doradca pani Justyna bardzo szybko pomogła rozwiązać problem, który w innym oddziale banku nikt nie potrafił nawet zrozumieć. Bardzo Pani dziękuje!
Zalecane lokalizacje