/Masovian Voivodeship/Bank

Nest Bank - Warszawa (centrala)

Wołoska 24, 02-675 Warszawa, Polska

Nest Bank - Warszawa (centrala)
Bank
1.7
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
52P3+7F Warszawa, Polska
+48 22 438 41 41
nestbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–18
Wtorek: 8–18
Środa: 8–18
Czwartek: 8–18
Piątek: 8–18
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Grazyna B.
Grazyna B.2 lata temu
Odradzam ,klientów mają w głebokim poważaniu,kartę Visa zablokował mi bankomat, zastrzegłam i złozyłam wniosek o nową czekałam trzy tygodnie, dzwoniąc do Nest dowiedziałam się że zadnego wniosku nie składałam! Masakra, przecież nagrywają rozmowy?Niech sprawdzą. Niestety moje tłumaczenia podanie godziny itd nie dało nic. Reklamacja i czas oczekiwania 30 dni. Dziękuję! Konto zamknę jak najszybciej.
Arek Śliwa
Arek Śliwa2 lata temu
Zwykle jestem zadowolony ze współpracy z bankami, natomiast Nestbank na tyle dał mi się we znaki, że postanowiłem podzielić się opinią i przestrzec przed tym bankiem a zwłaszcza przed kredytami firmowymi. Bank wymaga dostarczania dokumentów firmowych co pół roku, zeznać finansowych itd i szantażuje karą 500zł za brak dostarczenia. Płacę regularnie, bank nie ma ze mną problemów.
To prawda, że bank ma prawo zarządać takich dokumentów, ale w życiu nie spotkałem banku, który tak często o to prosi. Wygląda jakby nestbank starał sie na tych karach zrobić.
Tomasz Wojciechowski
Tomasz Wojciechowski2 lata temu
Odradzam ten nestbank. Miało być 0 złotych a przelewy w bankomacie 6 złotych pobierają, dodatkowo max z bankomatu 1000zł. Wybierałem kilka razy po 1000zł., i za każdym razem razy 6 złotych. Świnie. Jak w koncie firmowym wszedł komornik - po wyjaśnieniu nic nie pobrał z konta, nest bank naliczył za procedurę 400 złotych po 200zł., za każdą czynność mimo że nie było żadnych potrąceń. Po reklamacji, oni dalej że jestem im winny 400zł., więc wypowiadam konto wraz z wycofaniem danych osobowych.
Łukasz Miller
Łukasz Miller2 lata temu
Nigdy więcej. 0 zł to wabik, który przynajmniej na mniej podziałał, ale wewnętrznie procedury, kontakt z infolinią i dbanie o klienta na poziomie bankowości lat 90tych. Wole już płatne konto, bez promocji, ale poziom bankowości odpowiadający współczesności.
Bartlomiej Nadrzycki
Bartlomiej Nadrzycki2 lata temu
Uważajcie na byłego pracownika tego banku, swoją drogą złodziejskiego banku a pracownik podający się za doradcę finansowego i dotacji różnego typu to Dariusz Polański. Sprawy paru osób już są prowadzone przez prokuraturę i policję. Więc uważajcie na jego manipulacje i sposób w jaki wyłudza pieniądze na opłaty wstępne do kredytów i dotacji unijnych itp itd…
Andrzej Turski
Andrzej Turski2 lata temu
Marny i niewiarygodny.
od trzech dni żona i ja próbujemy wykonać przelew.z konta.- nie dochodzą sms-y uwierzytelniające.Wygląda jakby udawali ze wysyłają. interwencje przez infolinię nie przynosza rezultatów. Z innych banków jakoś przychodzą i wszystko działa. Nie warto powierzac im pieniędzy skoro nie będziecie mogli mogli z nich korzystać.A po co komu taki dziadowski bank
Tetiana Bezzubtseva
Tetiana Bezzubtseva2 lata temu
zawsze dobra i mila obsługa, łatwo się dodzwonić. Wszystko wyjaśnią i pomogą.
Zero opłat od konta.
Jedyny "minus", że nie aż dużo placówek i kas rozliczeniowych banku w Warszawie, ale do ogarnięcia. Zawsze coś się znajdzie w 15 minutach jazdy.
Adam Bartnicki
Adam Bartnicki2 lata temu
Najgorszy bank w jakim mam konto, na każdym kroku naliczają. Zamiast pomagać w tych trudnych i drogich czasach. Dokładają i nie respektują umów. Zostaje prawnik albo płacz i płać !!!
Zalecane lokalizacje