Zaczynam przygodę z tym bankiem . Po 3 miesiącach daję najwyższą opinię. Co będzie dalej? Czas pokaże 😉
Witam2 lata temu
Wieczna kolejka do stanowisk kasowych i pół godz zmarnowane jak się chce cokolwiek załatwić . Jak się dowiedziałem od Pani za biurkiem bank woli żeby klienci załatwiali sprawy przez internet i nie zależy nikomu żeby nie było problemu z kolejką po same drzwi. A więc Panie obsługują w tak powolnym tempie że co chwila ktoś w kolejce rezygnuje i wychodzi. Otworzyłem konto w innym banku i wygląda to dużo lepiej
Marcin L.2 lata temu
Obsługa fajna. Ale okrojona przez co cokolwiek załatwić to trzeba liczyć się długim czasem oczekiwania. To jest ocena dla banku całościowo za reklamowanie dewiacji macie 0 gwiazdek.
Sylwia Brzozowa2 lata temu
Korzystam z usług tego banku ponad 12 lat i jeszcze mnie nie zawiódł. Bardzo miła profesjonalna obsługa. Brakowało mi wpłatomatu ,na szczęście się pojawił szkoda że nie na zewnątrz budynku i można skorzystać tylko w czasie kiedy Bank jest otwarty ,ale jak się nie ma co się lubi ,to się lubi co się ma. Większa ilość wpłatomatów w Ostrołęce rozładowały by te poranne kolejki ;) Tak poza tym 5/5 POLECAM.
Natalia Dobrowolska2 lata temu
Fatalna obsługa na najniższym poziomie. Bardzo długi czas oczekiwania.
EM eM2 lata temu
Powolna obsługa. Panie przy kasach jakby łaskę robiły,źe obsługują.
Daniel Szcześniak2 lata temu
Obsługa przy kasie robi wielką łaskę że obsługuje
Daniel Pieńkosz2 lata temu
Obsługa na wysokim poziomie,personel bardzo miły.Szkoda tylko że otwarte do 17.
Po 3 miesiącach daję najwyższą opinię.
Co będzie dalej? Czas pokaże 😉
To jest ocena dla banku całościowo za reklamowanie dewiacji macie 0 gwiazdek.