/Masovian Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Afrykańska 7A, 03-966 Warszawa, Polska

Oddział Millennium
Bank
2.4
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
63GC+C4 Warszawa, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Maciej Wodarczyk
Maciej Wodarczyk2 lata temu
Kolejny raz w bankomacie próbuje wpłacić pieniądze i bankomat/wpłatomat nie daje mi takiej możliwości. I tak jest postęp, bo ostatnim razem w maszynie były dostępne wszystkie funckcje oprócz tych głównych tj. Wpłaty i wypłaty gotówki. Tym razem przeszedłem przez wszystkie kroki i po wybraniu opcji czy chce dokonać operacji z potwierdzeniem czy tez bez, wyświetla się komunikat, że nie można jej wykonać. Kolejna strata czasu przy tym bankomacie, a nie każdy ma czas czekać w dużej kolejce po kilka godzin żeby mógł wpłacić na swoje konto pieniądze w oddziale. Co się dzieje z waszymi bankomatami w ostatnim czasie? W centrum niedawno tez udało mi się wpłacić gotówkę dopiero w trzecim urządzeniu. O co chodzi. To jest skandal, cierpliwość klientów tez ma swoje granice... zajmijcie się w końcu tym...
Es.
Es.2 lata temu
Bylam z partnerem dowiedzieć się o warunki kredytu gotówkowego. Każdy z nas musiał być osobno, pomimo tego, że chcieliśmy kredyt wziąć razem. Byłam niemile wyproszona z oddziału. Potem zjawiły się 3 osoby w oddziale i to już nie był dla nikogo problem. Pomimo tego, że miałam maseczkę i rękawiczki wyszlam do przedsionka, gdzie stał bankomat. Stamtąd również kazano mi wyjść, mimo że nie stałam w przejściu i nikt do bankomatu nie czekał. Obsługa klienta przez dwóch pracujących tam panów skandaliczna.
Victoria Dobczynska
Victoria Dobczynska2 lata temu
Najgorsze,a z możliwych obsługa. Dostają kasę, a zachowują się jakby za karę siedzieli. Chamowaci, starszej Pani mało nie zepchnął jeden z obsługi, bo przyszła kolejny raz zapytać czy są już jej pieniądze. Straszył kobietę policją, bo za często przychodzi. Masakra
Kam Sad
Kam Sad2 lata temu
Nie polecam tego oddziału. Kierownik placówki Pan Arkadiusz R. jest wyjątkowo opryskliwy i nieuprzejmy. Na moje pytanie o podanie podstawy prawnej żądania dowodu osobistego, którego chciał zrobić ksero, w związku z założeniem rachunku bankowego, do którego założenia byłem zmuszony w związku z udzielonym mi kredytem, odpowiedział, że nikt nie zmusza mnie do bycia klientem banku. W mojej ocenie taka osoba jest złą wizytówką banku i wpływa na jego opinie.
Maciej Hass
Maciej Hass2 lata temu
Najgorszy bank, z bardzo niekompetentnym personelem. Prostej sprawy nie potrafia zalatwić w terminie. Na reklamacje odpisują zdawkowo. Jeżeli chcesz potem użerać się z Rzecznikiem Finansów i skargami do KNF to na własne ryzyko. Stanowczo odradzam - amatorka!
Magda Gołembiewska
Magda Gołembiewska2 lata temu
Kolejny raz od pięciu dni próbuję wpłacić gotówkę i nie da się. Zasadniczo- bardzo źle oceniam przekształcenie Eurobanku w Millenium. Bywa tak, że w 3 placówkach pod rząd nie da się wpłacić pieniędzy ani w banku ani we wpłatomacie.
Marek Lubasiński
Marek Lubasiński2 lata temu
Obsługa kredytu hipotecznego załatwiona szybko i skutecznie - co więcej, braki we wniosku (zauważone przez pracownika już po naszym wyjściu z oddziału) zostały uzupełnione dzięki jego szybkiej interwencji telefonicznej. To moim zdaniem zdecydowanie wykracza poza podstawowy zakres obowiązków.
LaNicole2018 _
LaNicole2018 _2 lata temu
Obsługa powolna, jedna kasa czynna, do tego bankomat nie działa. Jak ktoś nie ma co robić tylko stać w kolejce po pół godziny i się nie doczekać do kasy to ta placówka to idealne miejsce.
Zalecane lokalizacje