Oddział PKO Banku Polskiego
Bysławska 104, 04-968 Warszawa, Polska
3.8
8 komentarze
5666+75 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Juz nie wspomnę, że z co poważniejszym problemem Panie sobie nie radzą.
Piotr Woźniak
Ostatnio po staniu w długiej kolejce i nużącym oczekiwaniu, którego część musiałem spędzić na mrozie (ze względu na obostrzenia covidowe i ograniczoną dopuszczalną ilość osób w banku) usłyszałem, że jedyna pani która akurat obsługiwała proponowała odchodzącej już od stanowiska emerytce dodatkowe produkty bankowe, w tym przypadku polisę. Emerytka podjęła temat, a pani przy stanowisku zaczęła jej spokojnie tłumaczyć naturę produktu który chce jej dodatkowo sprzedać. Rozumiem, że są to dodatkowe "produkty" na których bank zarabia a pani przy stanowisku z tytułu sprzedaży polisy ma zapewne premię, ale odbywa się to kosztem ludzi w kolejce i ich czasu.
Trwoniony czas rzeszy klientów cierpliwie czekających w kolejce jest dla banku bez znaczenia. Istotne są "cele sprzedażowe produktów komplementarnych", "realizacja celów sprzedażowych placówki", "KPI" czy jak to bank w korporacyjnej nowomowie nazwie.
Gdy już się doczekamy obsługa jest z reguły uprzejma i pomocna, ale wydatek czasowy jest ogromny i nieprzystający do współczesnych standardów. W mojej ocenie to brak poszanowania klienta.