/Masovian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Bysławska 104, 04-968 Warszawa, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
3.8
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5666+75 Warszawa, Polska
+48 22 342 93 50
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–17
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
A.P Wa
A.P Wa2 lata temu
Jesteśmy klientami banku od kilku lat, z obsługi w oddziale w Falenicy korzystamy od roku. Najlepsza obsługa jaką mieliśmy do tej pory. Super opiekun klienta Pani Magdalena Taperek, super doradca hipoteczny Pani Eliza Szalewska. Obie Panie są mega profesjonalne, informują nas na bieżąco o ofertach banku i dbają o dobro klienta przedstawiając najkorzystniejsze rozwiązania. Nigdy nie stoimy w kolejkach, umawiamy się na konkretną godzinę. Polecamy 😊
Kuba Kowalczyk
Kuba Kowalczyk2 lata temu
Świetny oddział. Załatwiłem wszystko szybko i bez kolejki. Panie pracujące w oddziale były profesjonalne i bardzo pomocne. Trafiłem do Pani Marzeny, która bardzo kompetentnie zajęła się moją sprawą. Na dodatkowy plus zasługuje miła i serdeczna atmosfera w placówce. Polecam!
Ewelina Kruk
Ewelina Kruk2 lata temu
Siedzimy w 10 osób w kolejce. Dwie Panie obsługują, z zaplecza dochodzą śmiechy, zabawa w najlepsze. Szkoda, że do śmiechu nie jest oczekującym...
Juz nie wspomnę, że z co poważniejszym problemem Panie sobie nie radzą.
Piotr Woźniak
Piotr Woźniak2 lata temu
Dziękuję Pani Magdalenie Szymczyk za pomoc w rozwiązaniu problemu związanego z anulowaniem błędnej dyspozycji, oraz profesjonalną i przyjazną obsługę. Polecam ten oddział PKOBP, to drugi raz, kiedy udało się w nim coś ważnego pozytywnie załatwić.
Piotr Woźniak
Magdalena Mazur
Magdalena Mazur2 lata temu
Bardzo miła obsługa i szybkie załatwienie wszystkich spraw!
Magdalena Górecka-Dyś
Magdalena Górecka-Dyś2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z obsługi - jest bardzo miła, dodatkowo pani dyrektor niezwykle pomocna.
Przemek K
Przemek K2 lata temu
KOLEJKI - jeżeli masz coś tutaj do załatwienia pożegnaj się z godziną życia. W tym oddziale są notorycznie bardzo długie kolejki przez nieadekwatnie małą obsadę.

Ostatnio po staniu w długiej kolejce i nużącym oczekiwaniu, którego część musiałem spędzić na mrozie (ze względu na obostrzenia covidowe i ograniczoną dopuszczalną ilość osób w banku) usłyszałem, że jedyna pani która akurat obsługiwała proponowała odchodzącej już od stanowiska emerytce dodatkowe produkty bankowe, w tym przypadku polisę. Emerytka podjęła temat, a pani przy stanowisku zaczęła jej spokojnie tłumaczyć naturę produktu który chce jej dodatkowo sprzedać. Rozumiem, że są to dodatkowe "produkty" na których bank zarabia a pani przy stanowisku z tytułu sprzedaży polisy ma zapewne premię, ale odbywa się to kosztem ludzi w kolejce i ich czasu.

Trwoniony czas rzeszy klientów cierpliwie czekających w kolejce jest dla banku bez znaczenia. Istotne są "cele sprzedażowe produktów komplementarnych", "realizacja celów sprzedażowych placówki", "KPI" czy jak to bank w korporacyjnej nowomowie nazwie.

Gdy już się doczekamy obsługa jest z reguły uprzejma i pomocna, ale wydatek czasowy jest ogromny i nieprzystający do współczesnych standardów. W mojej ocenie to brak poszanowania klienta.
Janina Zakrzewska
Janina Zakrzewska2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Panie bardzo miłe i kompetentne. Serdecznie polecam
Zalecane lokalizacje