/Masovian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Marszałkowska 100/102, 00-026 Warszawa, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
62J6+5V Warszawa, Polska
+48 22 623 87 00
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Дарья Козицкая
Дарья Козицкая2 lata temu
Już druga próba otworzyć tam konto. Chodzi nawet nie o kolejkach, jak o pracę pracowników banku. Przez 1,5 godziny była obsługa 4 osób!!! Nie doczekałam się swojej kolejki, bo już byłam na tyle zdenerwowana, że Panie obsługiwały po 1-2 osobach i odrazu wychodziły, a następne po półgodziny zajmowali się swoimi sprawami. Miałam stanowisko C (obsługa cudzoziemców) i panie, które przychodziły na kolejną zmianę i gdzie wcześniej były stanowiska C nagle wołają stanowiska A. Stanowiska A mają ciagle obsługę, inne osoby tego nie zasługują. Już więcej do PKO nie przyjdę, dziękuję za taką obsługę.
Iwona Pawluk
Iwona Pawluk2 lata temu
Kojarzycie taki motyw? Idziesz do banku ze sprawą, która zajmuje czas, nie można załatwić jej zdalnie, wymaga dostarczenia stosu dokumentów, wypełnienia formularzy, zajmie czas Tobie (a w zasadzie to Wam, bo było nas kilkoro) i doradcy, który prawdopodobnie nie będzie miał z tytułu obsługi żadnych dodatkowych bonusów. Taką właśnie sprawę załatwiałam ostatnio w Rotundzie. Na szczęście trafiłam na panią Monikę Majak, której serdeczne dziękuję za sprawną, kulturalną, nastawioną na człowieka obsługę. Sprawa została zakończona ekspresowo i w przyjaznej atmosferze, co wynagrodziło długi czas oczekiwania oraz niesmak po wizycie w innym oddziale PKO BP w Warszawie, który odwiedziliśmy tego dnia. Wysoki standard obsługi klienta nie wszędzie jest normą, tym bardziej więc cieszę się, że w Rotundzie obsługiwała nas osoba o wysokich kompetencjach. Wyszliśmy z uśmiechami na twarzach.
Andrzej Boboli
Andrzej Boboli2 lata temu
Czas oczekiwania nieakceptowalny (około 2h - poza godzinami szczytu, w porze stosunkowo małego obłożenia).

Organizacja pracy dramatyczna (w zasadzie jej nie ma), jak zauważyli inni komentujący, jest jedna kolejka do wszystkich stanowisk, bez podziału na kasy / doradztwo itp.

Z jednej strony bank dzwoni z propozycjami różnych produktów, z drugiej - gdy raz na kilka lat ktoś faktycznie chce skorzystać z któregoś z produktów, nie jest to możliwe.

Dramatycznie długie kolejki są standardem - i w tym oddziale, i w innych w okolicy. Na kilka podejść w ciągu miesiąca, ani razu nie udało mi się załatwić sprawy - z uwagi na bardzo długie kolejki. Wypadałoby część osób z infolinii (reklamujących produkty) przenieść na obsługę osób, które faktycznie z tych produktów chciałoby skorzystać.
Martyna Saduńska
Martyna Saduńska2 lata temu
Gdybym mogła dałabym 0 gwiazdek za dzisiejsza sytuacje. Przyjeżdżając do banku o godzinie 17:30 przy czym bank jest otwarty do godziny 18, zatem nawet przyjeżdżając o godzinie 17 nie ma gwarancji obsłużenia ->idąc dalej, gdzie widnieje informacja ze MIMO POBRANEGO NUMERKA nikt mnie nie obsłuży?
- dlaczego bank jasno nie komunikuje ze interesanci będą wpuszczani lub/i obsługiwani do godziny 17:30?
- dlaczego maszyna z numerkami mimo wszystko je wydaje? oznacza to ze osoba która pobrała numerek ZOSTANIE OBSŁUŻONA
- rownie dobrze, taki doradca może jak najmniej obsługiwać osób przedłużając czas obsługi by te osoby na końcu nie zostały obsłużone, powtarzam ze numerek pobrałam w godzinach otwarcia banku z zapasem czasowym.
Viktoria Bokhinska
Viktoria Bokhinska2 lata temu
Kolejka, bardzo duża kolejka… 4 stanowiska na 50 osób, to trochę słabo, biorąc pod uwagę, że jedna Pani siedziała z 40 minut za jednym stanowiskiem. Jeśli ktokolwiek planuje coś załatwić w banku, to trzeba przynajmniej 2,5 h spędzić na czekanie w kolejce.
Paulinka Kucharska
Paulinka Kucharska2 lata temu
Dramat to mało powiedziane jeżeli ktoś ma czas siedzieć pół dnia na załatwienie sprawy to tylko ten bank w Rotundzie . Brak słów jedna gwiazdka to i tak za dużo .
Andrej Novik
Andrej Novik2 lata temu
Wielkie dzięki dla Anny Dàmbrowskiej za szybką i sprawną pomoc w ustaleniu tego, chociaż tego dnia byłem w innym dziale, stałem w kolejce i nikt nie pomógł.
Bardzo dziękuję za tak wartościowego pracownika.
Z całym szacunkiem Andrzej Novik
Grzegorz Kwitek
Grzegorz Kwitek2 lata temu
Ładny budynek, dobra lokalizacja. Trafiłem do bankowości osobistej na -1. Pan doradca bardzo mi pomógł, wskazał rozwiązania problemu z jakim przeszedłem. Pełen profesjonalizm.
Zalecane lokalizacje