VeloBank S.A. Oddział
Targowa 72, 03-734 Warszawa, Polska
3.1
8 komentarze
723Q+W2 Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Zalecane lokalizacjeAneta Godek2 lata temu
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jakością obsługi klienta. Moja sprawa została załatwiona w ciągu 5-7min od momentu wejścia do Banku. Pan był miły i kompetentny.
Piotr M2 lata temu
Unikać jak ognia. Po przekształceniu z getin banku naliczyli mi opłatę pln50/miesięcznie za prowadzenie konta. Wcześniej miałem za darmo.
Cherszt XD2 lata temu
Najgorszy oddział Getin jaki można sobie wyobrazić, młodszy doradca zadufany w sobie , z samego wejścia odpycha swoim zachowaniem i arogancją klientów. Nie zależy mu na pracy jedynie na rozmowie z koleżankami , dopiero po telefonie do wyższych sfer nasza sprawa została załatwiona .MASAKRA JESTEM NA WIELKIE NIE , NIE ZASŁUGUJĄ NAWET NA 1 GWIAZDKĘ
Tadeusz Rozwadowski2 lata temu
bardzo nie uprzejma obsluga, mialem problem z wplatomatem pani z banku mnie olała. szczerze nie polecam, a pani szczerze nie pozdrawiam. mam nadzieje ze dyrekcja banku zajmie sie ta pania bo kiedys bylem w innej sprawie i byla rownie niepomocna i chamska. po co zatrudniac takich ludzi
Piotr Hryniewiecki2 lata temu
Oddział przyzwoity doradcy mają jaja potrafią pomóc petentowi
Krystyna Zdunek2 lata temu
Dzisiaj zostałam bardzo miło ugoszczona przez niezwykle kompetentnego doradcę Pana Michała, który nie dość że bardzo szybko i dokładnie zajął się moją sprawą to jeszcze poświęcił śwój czas na zrobienie miłaj i luźnej atmosfery rozmową.
Marek Stępień2 lata temu
Poziom obsługi w tej placówce nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę. Obsługa niekompetentna - problem z wystawieniem zaświadczenia, nieznajomość usług - ba! tabel opłat i prowizji to chyba czarna magia bo Panie nie uznają czegoś takiego. Niechęć do klienta bo przecież przeszkadza czytać książki. Klient odesłany na infolinie bo przecież „oddział” nic nie załatwi. Nie polecam.
Michał Ogiński2 lata temu
Fatalna obsługa, Pani M. jest bardzo nie miła i nie potrafiła wyjaśnić podstawowych zasad promocji.