/Masovian Voivodeship/Bank

Oddział Millennium

Ulica Trakt Brzeski (Wesoła 52C, 05-077 Warszawa, Polska

Oddział Millennium
Bank
3.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
66FJ+6G Warszawa, Polska
+48 801 331 331
bankmillennium.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Małgorzata Wysocka
Małgorzata Wysocka2 lata temu
Zacznę od tego , że jestem klientem Państwa banku od kilku lat, ale z taką złą obsługą jak wczoraj przez panią Ewelinę K.jeszcze się nie spotkałam.Pani najpierw chodziła chora z objawami przeziębienia bez maseczki po oddziele (w dzisiejszych czasach może być to również covid). Poczym zaprosiła mnie do swojego stanowiska. I tu się zaczęła impertynencja tej osoby. Kiedy tylko usłyszała po co przyszłam zaczęła na mnie burczeć robić kilka rzeczy na raz , zajmowała się wszystkim tylko nie mną (może dlatego ,że nie bywam często w oddziele ), toczyła rozmowy z koleżanką obok , która również na krześle odwróciła się plecami do klientki i panie sobie rozmawiały. Po czym jak zwróciłam jej uwagę że jest dla mnie nie miła zaczęła to komentować i sugerować że może mnie nie obsłużyć jak będzie chciała . To chyba nie rola tej Pani.
Dawniej w tym oddziele było wg zasady "klient nasz pan " a podejściem takim jak prezentuje ta Pani niestety ale Państwo klientów, ponieważ w najbliższej okolicy są jeszcze 3 inne banki .
Arek Ka
Arek Ka2 lata temu
Jakaś masakra.wpłatomat od 2dni nieczynny.w oddziale czeka się masę czasu kierownik zamiast pomóc w obsłudze obżera sie na zapleczu.pól godzinny koszmar zeby wpłacic kase.omijać z daleka
Agnese Tyborowska
Agnese Tyborowska2 lata temu
Obsługa młoda bez doświadczenia, cokolwiek się nie zapytasz to wołają kierowniczkę. Żenada
Jolanta Waryło
Jolanta Waryło2 lata temu
Obsługa na najwyższym poziomie.Wykfalifikowana kadra , zawsze niosąca pomoc z uśmiechem na twarzy 😊
Artur błażejczyk
Artur błażejczyk2 lata temu
Polecam ten oddział a w szegolności Panią kierownik za pomoc I peĺen profesjonalizm.
Ewelina jackiewicz
Ewelina jackiewicz2 lata temu
Bankomat/wpłatomat w tym miejscu ma wiecznie jakąś awarię. Nie ma tygodnia żeby coś nie działało. A awarie trwają po kilka dni.
Mariola Sapryk
Mariola Sapryk2 lata temu
Chciałam bardzo podziękować pracownikowi Pani Katarzynie Ł za dzisiejszą obsługę przy zmianie danych u dziecka. Zmiana imienia przebiegła w bardzo przyjaznej atmosferze, z poszanowaniem zaimków jakie dziecko używa. Pani Kasiu dzięki Pani, moje dziecko wróciło uśmiechnięte do domu, z wiarą w lepsze jutro, a ja spokojniejsza o jego przyszłość. Wystarczy dobra wola, bo tu tylko zadziałał czynnik ludzki, empatia, może wiedza w temacie. Jeszcze raz dziękujemy.
Daniel
Daniel2 lata temu
Brak kompetencji wśród kadry. Pracownik banku popełnił błąd przy transferze środków zgromadzonych na IKE do innego banku. Procedura, która powinna trwać tydzień trwała prawie 2 miesiące. Nikt nie zadzwonił i nie wyjaśnił sytuacji! Pracownik, który popełnił błąd nie przeprosił i nie potrafił ponownie przeprowadzić poprawnie procedury. Pomogła złożona skarga na pracownika i reklamacja, która została rozpatrzona pozytywnie po 3 tygodniach, centrala potwierdziła błąd pracownika tego oddziału. Nie polecam.
Zalecane lokalizacje