/Masovian Voivodeship/Bank

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Powstańców 27/lok. 3U, 05-091 Ząbki, Polska

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Bank
2.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
74JJ+47 Ząbki, Polska
bnpparibas.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–18
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Paweł Polaczek
Paweł Polaczek2 lata temu
Fatalna obsługa, poszedlem zalozyc konto wyszedlem bez konta, jest to placowka gdzie karte bankomatowa dostaje sie od reki niestety Pani stwierdzila ze drukarka zepsuta, Pani woli rozmawiac przez telefon nie polecam
Grzegorz Brzezicki
Grzegorz Brzezicki2 lata temu
Wszyscy siedzący za moimi plecami słyszeli o czym rozmawiam z pracownikiem. Absolutnie wszyscy. To jakaś masakra. Zero intymności w konwersacji.
All Rights Reversed
All Rights Reversed2 lata temu
Byłem kilka razy i nigdy nie trafiłem na kolejkę. Doradcy w pełni przeszkoleni i nie wprowadzają w błąd klienta. Szybkie i efektywne załatwienie spraw jest pewne po przyjściu do placówki. Jest również możliwość wypłat z konta drobnych monet.
Igor Presniakow
Igor Presniakow2 lata temu
Kolejny raz zwracam się z prośbą pomocy w sprawach konta prywatnego i Spółki do Pani Bożeny Jeżowska-Tomyślak i znów to wyższy poziom profesjonalizmu. Pani pracuje szybko, jakościowo, pomogła mnie załatwić sytuację, którą niestety w innym oddziale czekałem tydzień na załatwienie. Dziękuję za kolejną pomoc. Polecam tą Pani.
Igor Presniakow
Igor Presniakow2 lata temu
Byłem w różnych placówkach banku. Najbardzej zadowolony obsługą w tej placówce. Wszystko profesjonalne, szybko i jakościowe. Osobiste podziękowanie Pani Bożenie Jeżowska-Tomyślak za pomoc, profesjonalne podejście do klienta i załatwienie moich spraw związanych z kontem spółki. Jeżeli byłaby możliwość postawiłbym dwie 5.
Dziękuje jeszcze raz.
Karina Bondar
Karina Bondar2 lata temu
Jak bym mogła to postawiła bym -100000000 gwiazd
Nie dodzwonić się do oddziału.
Po raz kolejny powinam przychodzić do oddziału!
Na odblokowanie konta czekam 4 tygodnie!
To jest pretensja w ogóle do banku!
Brak szacunku do klientów!
Czekasz i czekasz!
Ale jak zablokować konto to w środę nie działa(4tyg temu) , a w czwartek dopiero otrzymałam SMS.
15razy dzwoniłam na infolinii i co z tego!
Czas i kasa na oczekiwanie osoby która powie :"trzeba poczekać".
Z konta nie mogę skorzystać prawie miesiąc, czy ktoś moża sobie ujawnić taką sytuację!
A dzisiaj jak po drugi poszłam do oddziału, to w ogóle się okazało, że powinnam drugi raz przynieść dokumenty!
Kompletny brak szacunku do klientów!
Do mojego czasu!
Nigdy w życiu nikomu nie polecę tego banku!
Również sama jak tylko odblokują moje konto odrazu zabiorę wszystkie pieniądze i podziękuję Państwu za taką "mega" Współpracę!!!
Paulina Borzym
Paulina Borzym2 lata temu
Dodzwonienie się do tego oddziału graniczy z cudem, od dwóch tygodni niestety mi się nie udało, p. Karina wiecznie zajęte, odrzuca połączenia z sms, ze oddzwoni - szkoda, ze tak się nie dzieje. Na prośby o kontakt przez SMS tez zero kontaktu. Ktoś tam w ogóle pracuje? Trzeba się osobiście tam pofatygować żeby cokolwiek załatwić.. żenada
Oggi 666
Oggi 6662 lata temu
Najgorszy bank z jakim miałem styczność. Kontakt telefoniczny praktycznie niemożliwe, jak już ktoś odbierze telefon to z informacją, że nie może teraz rozmawiać i oddzwoni - nie oddzwaniają. Trzeba pilnować ich na każdym kroku i sprawdzać po trzy razy bo zdarza im się zapominać ustalonego oprocentowania czy o transzach. Nie wiem z czego to wynika z systemu, organizacji pracy czy niekompetencji. Ciekawy jestem jaką prowizje muszą odpalać "niezależnym" doradcą finansowym by tak usilnie go promowali. Nie dajcie się nabrać i omijajcie ten bank jak i placówkę z daleka. Radzę też poczytać inne opinie o tym banku.
Pozdrawiam
Zalecane lokalizacje