/Masovian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Ludwika Kondratowicza 22, 03-285 Warszawa, Polska

Bank Pekao
Bank
2.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
73R2+Q8 Warszawa, Polska
+48 22 661 22 58
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Marta Woźniak
Marta Woźniak2 lata temu
W ciągu tygodnia 5 razy robiłam podejście, żeby wpłacić gotówkę. Pokazuje się komunikat „w tym momencie nie możemy wypłacić pieniędzy czy chcesz wykonać inną transakcję?” Tak lub Nie, a jeśli zaznaczysz tak, wyskakuje analogiczny komunikat, ale dotyczący wpłaty pieniędzy na konto. Nie rozumiem dlaczego wiecznie są problemy z tym i wszystkimi w okolicy bankomatami. Najbliższy działający znalazłam dopiero w Ząbkach…
Na ul. Korzona zlikwidowany został oddział banku, dlaczego bankomat i wpłatomat nie mógł zostać, żeby ułatwić życie mieszkańcom osiedla Zacisze i Targówka? Mam nadzieje, że wreszcie zostanie ta sytuacja rozwiązana, bo jeżdżenie po mieście w poszukiwaniu działającego bankomatu i wpłatomatu staje się coraz bardziej uciążliwe…
Barbara K
Barbara K2 lata temu
Doradca od kredytów hipotecznych. Nie dość ze rozmawia na cały regulator w swoim pokoju to jeszcze nie wyjdzie do kolejki a może ktoś po coś więcej niż do kasy. Do tego na pytanie odnośnie hipoteki a dodam ze to kredyt złotówkowy i przyszłam tylko po inf z wielkim niechceniem zbywa. Nawet nie potrafi powiedzieć jak jest wyliczana rata kwitując to ze „ja tylko sprzedaje ,wyliczeniami zajmuje się księgowość”. Bałabym się u niej coś „kupić”skoro i o tym wszystkiego bym się nie dowiedziała. W oddziale czysto i jest klimatyzacja i tylko to jest na plus. Brak zauważenia, powiedzenia dzień dobry w czym można pomoc każda Pani inaczej ubrana.
Yuliya spinoza
Yuliya spinoza2 lata temu
Jestem obywatelka Białorusi. Teraz, z powodu sankcji lub niezbyt dobrego stosunku do Białorusinów, prawie wszystkie polskie banki odmówiły mi otwarcia karty kredytowej. Czasami odmowy były bardzo głupie, na przykład: „Pani polski nie jest doskonały”. W tym oddziale pani Katarzyna zrobiła wszystko, aby pomóc mi otworzyć kartę kredytową. Dziękuję jej bardzo. Polecam ten oddział.
Wojciech Szymanski
Wojciech Szymanski2 lata temu
W banku jest nieadekwatna ilość osób do obsługi klientów. Rozumiem, że pojawiło się w ostatnim czasie dużo uchodźców których obsługuje się zdecydowanie dłużej ale to manager placówki odpowiada za ilość na zmianie oraz o to aby zadbać o jakość obsługi klientów. Czekając 40 min aby dostać się do kasy, Pani Manager nawet nie starała się w żaden sposób przyspieszyć tego procesu. Nie polecam tej placówki jeżeli ktoś chce załatwić coś bardzo szybko. Pani przy kasie bardzo miła- jedyny plus wizyty w tej placówce .
Jean Jeacques
Jean Jeacques2 lata temu
Najgorsza placówka oddziału banku pekao sa w okolicy. Bank mieści się pośród wielu firm zakładów i sklepów. Pani Dyrektor nie zapewnia dostępności podstawowej usługi banku jaką jest wpłata za pośrednictwem wplatomatu środków na konto. Wiele razy zwracano uwagę, żeby szczególnie placówka zwróciła uwagę na to że wiele osób późno wieczorem z dużą ilością gotówki idzie wpłacić i przez nie działanie wplatomatu musi wracać z tymi pieniędzmi. Jest to niebezpieczne. Wplatomat co chwila nie działa. Nie wiadomo czy isc czy nie. Jeden tydzień działa dwa tygodnie nie dziala. Naprawdę uważam szczerze, że osoba kierującą placówka jest do zmiany. Nie dba o nas, jako klientów. Nie zapewnia nam bezpieczeństwa. Zawsze można załatwić dwa bankomaty z możliwością wplaty na wypadek zepsucia się jednego, wiedzac że placówka jest przepełniona klientami. Ostatni raz pofatygowałem się do tej placówki. Nie traćcie czasu szkoda go . Poszukajcie sobie innej placówki, lepiej prowadzonej, będzie wam lepiej :)
Mariusz Zawilinski
Mariusz Zawilinski2 lata temu
Polecam ten oddział . To jest chyba jedyny oddział w Warszawie gdzie można coś wreszcie załatwić w miłej atmosferze .
Polecam Pana Pawła, który jest zaangażowany w załatwienie każdej sprawy w 100% . Prawdopodobnie właśnie dzięki temu pracownikowi Banku jeszcze korzystam z ich usług.
Agnieszka Kosinska
Agnieszka Kosinska2 lata temu
Wiecznie problem z wplatomatem 😩 zrobcie w końcu z nim porządek bo to jakiś dramat i wiekszy limit banknotów do wpłaty bo przy obecnym trzeba wpłacać na 4/5 razy gotówkę.
Marcin Roszak
Marcin Roszak2 lata temu
Absolutny brak kontaktu z bankiem, czy to przez telefon, czy przez pocztę na stronie banku. Nie dostałem zwrotu środków za opłatę preautoryzacyjną
Zalecane lokalizacje