/Masovian Voivodeship/Bank

ING Bank Śląski placówka bankowa w Siedlcach

Morska 7, 08-110 Siedlce, Polska

ING Bank Śląski placówka bankowa w Siedlcach
Bank
4.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
579G+2F Siedlce, Polska
+48 32 357 00 69
ing.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–15
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
W. G.
W. G.2 lata temu
Siedlecki Bank ING przy ulicy Morskiej. Bardzo miła Pani i profesjonalne podejście do klienta. Bardzo dziękuję tej Pani i polecam. Miroslaw
Karolina Marcin
Karolina Marcin2 lata temu
Bardzo nie miłe panie . Przyszłam z mamą razem do placówki pomóc założyć jej konto, zostałam nie miło wyproszona.
Yoschi To Ja
Yoschi To Ja2 lata temu
Świetna i kompetentna obsługa. Pani która mnie obsługiwała nie siedziała tam "za karę" i naprawdę rzetelnie wszystko wytłumaczyła. Bardzo dziękuję za bardzo miło spędzony czas:)
Arek czarek
Arek czarek2 lata temu
Nie polecam placówki nie dość że oddziałów mało to jeszcze nieczynna w sobotę dno
Milena Ja
Milena Ja2 lata temu
Chciałam wpłacić pieniądze na konto walutowe,Pani nie raczyła mnie poinformować, o tym jakich banknotów nie przyjmują,tylko konsultowała to z koleżanką, która po półgodzinnym staniu przy okienku stwierdziła,że żadne sie nie nadaja,wiec nie wiem po jaka chorobe zakładałam konto walutowe skoro nie można wpłacić pieniedzy. Proszac o numer kierownika dzialu uslyszałam "nie rozdajemy numeru byle komu".Poziom mojej flustracji osiągnął Max,zabrałam pieniądze i wyszłam.Kierowniczka działu powiedziała mi tylko,żebym pieniądze zniosła do kantoru ,nie zrobiła nic.Mam konto w tym banku od około 15 lat i nigdy nikt mnie tak nie potraktował.Teraz się zastanawiam jaki ma sens zakładanie konta walutowego i czy w ogóle ma sens posiadanie konta w tym banku.A poziom obslugi(oczywiście nie wszystkie osoby)daje wiele do życzenia skoro zamiast z klientem rozmawia się z koleżanką , krytykuje i podśmiewa.
Odpowiedź na moją opinię to żart. O takich rzeczach informuje się przed przyjęciem banknotów, a nie w trakcie i to nie chodzi o stracony czas ,tylko brak kompetencji pracownika.
Tomasz Michalski
Tomasz Michalski2 lata temu
Choć zazwyczaj używam aplikacji (swoją drogą całkiem wygodnej) i raczej nie korzystam z wpłatomatów itp. to gdy jestem w oddziale, obsługa jest zawsze miła i pomocna. Żadnych zastrzeżeń. Zresztą mam tu konto bo jako jedyni z kilku innych odwiedzonych banków w tamtym czasie zostałem tu przyjęty "po ludzku". Po kilku minutach z doradcą wiedziałem, że to jest odpowiednie miejsce.
Sprawy załatwiane spokojnie, bez pośpiechu i co najważniejsze, prawidłowo.
Polecam sprawdzić ten oddział w poszukiwaniu Banku dla siebie.
Serdecznie Pozdrawiam
Tomasz Osipowicz
Tomasz Osipowicz2 lata temu
Zarówno oddział jak i obsługa są na bardzo dobrym poziomie. Największy minus to wieczne problemy z wpłatomatami. Albo są zepsute albo przepełnione albo duża kolejka. Chyba czas pomyśleć o kolejnych urządzeniach bo jak widać ruch mają bardzo duży.
Stanisław K.
Stanisław K.2 lata temu
Oddzial w Siedlcach to niewielka placówka w centrum miasta. Byłem tam pierwszy raz, ale ujął mnie poziom obsługi. Kompetencja, uprzejmość i sprawność, a jednocześnie uważność to podstawowe cechy pracowników. Byłem bardzo zadowolony z poziomu obsługi.
Zalecane lokalizacje