/Masovian Voivodeship/Bank

Bank Pekao

Aleja Wojska Polskiego 23, 05-800 Pruszków, Polska

Bank Pekao
Bank
2.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
5R73+8Q Pruszków, Polska
+48 22 661 22 14
pekao.com.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
Napisz recenzję
Remigiusz Lesiuk
Remigiusz Lesiuk2 lata temu
Fatalna jakość obsługi klienta. Czekanie godzinami na obsługę. Przedłużające wszystko procedury. W żadnym banku tak długo na nic nie czekałem. Jak chcecie coś szybko załatwiać wybierajcie inne banki i oddziały
Serdeczny Kamil
Serdeczny Kamil2 lata temu
Ostatnio byłem w tym oddziale, chciałem informacji nt. aktualnej promocji. Dostałem wszystkie informacje od Pani Anny. Czekałem niecałą minute na konsultacje.
Bart Posluszny
Bart Posluszny2 lata temu
otwarcie konta bankowego zajęło nam ponad godzinę, ale pani, która nam pomagała, była bardzo miła. Przydałoby się więcej pracowników. Kolejki są długie i sprawy idą powoli.
Marek Zalewski
Marek Zalewski2 lata temu
Długie kolejki, często tylko 1 max 2 osoby przy okineku. Częste problemy z bankomatami / wpłatomatami. Nie raz już mi wpłatę "połknęło" z przyczyn technicznych modułu wpłat. Czas oczekiwania na reklamację oczywiście wydłużony poza deklarowny 14 dniowy. Od tamtej pory zawsze wybieram wizytę w okienku, niż oczekiwanie 2 miesiące na swoje pieniądze..
Kinga Zań
Kinga Zań2 lata temu
Tobdluga jest tragiczna! Chciałam zamknąć konto , niestety aplikacja rządowo mObywatel nie jest honorowana, trzeba mieć plastikowy dowód . Ale pani kierownik była na tyle łaskawa, że chciała mi podać adresy placówek Pekao S.A w Warszawie gdzie uznają aplikację za wiarygodną. Porażka !!!!
Jacek Barski
Jacek Barski2 lata temu
Punkt ds. Kredytów hipotecznych zasługuje na pochwałę . Formalności jest dużo to wiadomo. I zdarzyły się pomyłki, ale nikt nie jest idealny, szybkie działanie naprawcze i po problemie. Mając negatywnie doświadczenia z tym bankiem oddział w Pruszkowie bardzo poprawia wizerunek. Kontakt z klientem oceniam bardzo dobrze✔
Kamil xyz
Kamil xyz2 lata temu
Banku nie polecam nikomu. Jestem ich klientem od ponad 10 lat bank który swoimi praktykami tkwi nadal w czasach komuny. Konto trzeba cały czas monitorować, ponieważ zdarzają się nagłe zmiany taryf o których ciężko się dowiedzieć bo są wysyłane za pośrednictwem poczty ,która jak pracuje każdy wie. Ponadto to chyba jedyny bank ,który pobiera prowizje za prowadzenie rachunku i nie ma konta z bezpłatnymi bankomatami. Owszem można wnioskować o zniesienie opłat ale tylko na rok. A po roku można się przykro zdziwić ponownymi opłatami i prowizją za prowadzenie rachunku ,której wcześniej nie było w ogóle .
Renata Grudzińska
Renata Grudzińska2 lata temu
Bank robi sobie "chwilowe" zamknięcie, o którym nie ma informacji. Dopiero odbijając się od drzwi jest kartka z informacją. W mieście 60 tysięcznym zamykają jedyną placówkę i odsyłają do mobilnej aplikacji. Tłumaczyłam to starszej Pani...
Zalecane lokalizacje