/Opole Voivodeship/Bank

Santander Bank Polska S.A.

Ozimska 6, 45-057 Opole, Polska

Santander Bank Polska S.A.
Bank
3.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
MW8G+Q4 Opole, Polska
+48 71 19 999
santander.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Sławomir Zmonarski
Sławomir Zmonarski2 lata temu
Obsługa dobra. Kontrowersyjna jest niesamowita restrykcyjność i literalne traktowanie wszelkich upoważnień i pełnomocnictw. Bank Santander stawia systemowy opór w wydawałoby się oczywistych sprawach dotyczących załatwiania przez upoważnione (notarialnie) osoby problemów klientów niepełnosprawnych. Oczekiwanie na rozstrzygnięcie każdej sprawy przez Santander trwa wiele dni. Sposób udzielania informacji o wymaganiach formalnych banku jest niepełny i chaotyczny. Infolinia udziela niepełnych informacji. Po przybyciu do Banku okazuje się, że sprawy mie można załatwić bo są dodatkowe wymagania do spełnienia.
Tomek Aleksandrowicz
Tomek Aleksandrowicz2 lata temu
Przyszedłem z córką do Santandera otworzyć konto dla dziecka. Siedzimy już ponad pół godziny i nie możemy doczekać się obsługi. Miły pan poinformował nas, że brakuje ludzi do obsługi klientów. Dla mnie jako osoby dorosłej łatwo jest wyobrazić sobie przyczyny... Dziecko zostało "na dzień dobry" zniechęcone do Waszych usług... Dramat...
Ps. 50min. Czekania. Radzę wziąć sobie dobrą książkę.
Nastya Korchak
Nastya Korchak2 lata temu
Bardzo miła Pani Paulina pomogła w założeniu konta bankowego. Obsługa jest na dość dobrym poziomie. Jestem zadowolona :)
Tomasz R
Tomasz R2 lata temu
Niemiła pani na recepcji, żałuje klientom dostępu do toalet i ubolewa że trzeba je później sprzątać (robi to sama po godzinach?) do tego udaje zapracowaną i niedostępną i jest zła, że ktoś czegoś od niej chce. Może schowek na miotły zamiast stanowiska na wejściu to bardziej odpowienie miejsce pracy dla kogoś takiego?

Cieszę się, że coraz więcej można załatwić przez internet, bo interakcja z taką osobowością może mocno upodlić
O Boże
O Boże2 lata temu
Długi czas oczekiwania na pobranie gotówki . Nie polecam
Pawel Rychlicki
Pawel Rychlicki2 lata temu
Zostaliśmy zaproszeni do stanowiska o godzinie 10.20 , jest 11.26 a konsultanta/doradcy dalej nie ma . Nie polecam. O 11.40 . Podszedł konsultant
Shayel Grantz
Shayel Grantz2 lata temu
Godzina czekania na obsługę która nigdy nie przyszła. Nie polecam
Andrzej Bary (andbar)
Andrzej Bary (andbar)2 lata temu
Pół godziny oczekiwania na doradcę klienta, miła Pani z obsługi powiedziała,że nawet szybko obsługa klienta działa. Nice.
Zalecane lokalizacje