/Opole Voivodeship/Bank

MBank Oddział Bankowości Detalicznej

Gen. Tadeusza Kościuszki 7, 45-062 Opole, Polska

MBank Oddział Bankowości Detalicznej
Bank
3.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
MW8G+95 Opole, Polska
+48 783 300 800
mbank.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–17
Wtorek: 9–17
Środa: 9–17
Czwartek: 9–17
Piątek: 9–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Agnieszka Kubiec
Agnieszka Kubiec2 lata temu
Przyszłam rano załatwić rzecz, którą w Ikonie Mobilności trzeba zrobić osobiście w placówce, mimo iż w innych bankach da się on-line. Okazało się, że nic nie zrobię, bo w placówce mają awarię internetu. Zapytałam, czy mogę przyjść popołudniu, powiedziano mi, że nie wiadomo, czy internet już będzie, poza tym i tak sie nie da, bo najpierw muszę złożyć wniosek do rozpatrzenia (sic!) Ja się pytam jak wy, szanowni pracownicy oddziału, pracujecie i dlaczego w tak dużej placówce nikt z IT nie łaska ogarnąć szybko problemu. Jeden jedyny oddział detaliczny w mieście, siedzą i chyba pazury piłują. Nie widziałam dotąd oddziału mBanku, w którym wszystko byłoby poprawnie.
Sylwia Pietruszka
Sylwia Pietruszka2 lata temu
Przyjechaliśmy dokonać wypłaty gotówki. W placówce panuje nieład i brak organizacji, panie snuły sie obijajac o ściany, klienci stali zagubieni nie wiedząc gdzie jest koniec a gdzie początek kolejki. Pan na kasie niczym w punkcie ksero kopiował papiery, rozwiązując problemy techniczne klienta (to należało by przydzielić jednej ze snujących sie pań) na kasie oczywiscie jedna osoba. Po 45min kiedy chcieliśmy wypłacic pieniażki pan odrzucił dokument tożsamości. Wyszliśmy z banku, ale przecież drugim dokumentem tożsamości ktory honorują wszystkie banki jest paszport, tutaj takze pan na kasie odmówił rzucąjąc, że ewentualnie mozna wypłacić środki jesli zarejestrujemy paszport jako dodatkowy dokument. Szkoda ze nie powiedział tego kiedy bylismy przy okienku... Poziom obsługi 0. 0 oznacza niechęć do klienta dlatego poszliśmy założyć konto do Alior Banku, obsługa super, honorowane obydwa dokumenty, dowiedzieliśmy sie duzo fajnych rzeczy. Takze sorry mbank ale odpadasz... Robimy przelew i zamykamy u was konto.
Vladyslav Tkachenko
Vladyslav Tkachenko2 lata temu
Obsługa w tym banku jest okropna, pracowniki nie mają uprawnień do rozwiązania problemu klienta, który jest tworzony przez Bank!
Kamila Budzyn
Kamila Budzyn2 lata temu
Najgorszy oddział mbanku w całej Polsce. Zawsze otwarte jedno okienko kasowe z dwóch, w którym klient oprócz wypłaty czy wpłaty gotówki załatwia inne sprawy mimo stanowisk obsługi klienta. Czas oczekiwania do kasy jest wydłużony, jeden klient obsługiwany co najmniej 45 min. Pomimo wielu negatywnych opinii na ten temat kierownictwo nic nie zmienia, zamiast usprawnić obsługę kasową zatrudniają osobę do pierwszego kontaktu z osobami wchodzącymi, u której i tak nie da się załatwić żadnej sprawy. Osoba kierująca ruchem jest przydatna w przypadku kiedy wszystko działa sprawnie i szybko.
Radosław D.
Radosław D.2 lata temu
Bez wahania 5tka. Wpadłem dzisiaj po wypłatę kasy na zakup samochodu, szybki sprawnie, przesympatyczna kasjerka. Nie jestem za często osobiście w banku, jednak dzisiejsza wizyta mile mnie zaskoczyła.
Kasia Kasia
Kasia Kasia2 lata temu
No cóż poprzedni bank mnie zawiódł, a więc otwarcie nowego konta i ot miła niespodzianka 😊 P . Magda mnie obsługiwała bardzo miła, sympatyczna osoba wszystko wyjaśniła 😊 dodatkowe bonusy za otwarcie konta 😎hm czemu nie 😉 bardzo polecam ten bank naprawdę i obsługę super 😀
Gosia I.
Gosia I.2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Byłam w placówce otworzyć konto dla dziecka. Pani Julia wszystko mi wyjaśniła i sprawnie przeszłyśmy przez cały proces. Pełen profesjonalizm. Polecam
Michał
Michał2 lata temu
Nie polecam , zero poszanowania dla klienta..0 gwiazdek..
Zalecane lokalizacje