Oddział PKO Banku Polskiego
Warszawska 23/C, 49-200 Grodków, Polska
4.2
8 komentarze
M9WH+WX Grodków, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Panie przy mnie wydzwaniały i sprawdzały w internecie jakie są warunki przyznania usługi o którą pytałam, nie są zaznajomione z aktualnie oferowanymi usługami banku.
Nie dają ulotek, informatorów, a już tym bardziej aktualnych (dostałam dopiero za 4 razem będąc w tej samej sprawie; na infolinii banku okazało się że brak jest w moim egzemplarzu wielu istotnych informacji) ale skoro się nie znają to raczej skąd mają wiedzieć, że dają mi bezużyteczny świstek..
Pani siedząca po lewej najbliżej pokoju kierowniczki stara opitolona na chłopa blondyna (ludzi traktuję z wzajemnością) jest nie dość że bez taktu obycia i jakiejkolwiek kultury względem osób starszych to jeszcze zamiast zająć się poinformowaniem w ważnych dla mnie kwestiach, bardziej skupiła się na byciu wredną s**ą dla starszej od niej osoby, która była ze mną. Błędnie informuje, nie potrafi przyznać się do błędu - mało tego jeszcze naskakuje na klienta, "bo przecież dobrze informowałam"... -
tylko ludzie inaczej/błędnie/źle słyszeli chyba co?
Ponadto Panie uparcie twierdzą że nie ma możliwości reklamacji w banku, co ostatnio usłyszałam - otóż pragnę poinformować was drogie niedouki że takie możliwości są, dowiedźcie się tego na infolinii swojego banku.
Myślę, że za wprowadzanie klientów w błąd powinny być wprowadzone konsekwencje dla pracowników, bo artykuł sama potrafię przeczytać ale żeby pracownik nie znał przepisów na których działa jego placówka ? Co one tam robią ?
Osobiście uważam że powinna być możliwość wystawienia gwiazdek ujemnych.