/Opole Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Warszawska 23/C, 49-200 Grodków, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.2
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
M9WH+WX Grodków, Polska
+48 77 404 03 80
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 9–16
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Justyna łuczak
Justyna łuczak2 lata temu
Obsługa na wysokim poziomie, wszystkie Panie posiadają wysokie kompetencje są miłe i bardzo pomocne. Polecam ten oddział
Monika Kubieniec
Monika Kubieniec2 lata temu
Pracownicy oddziału w Grodkowie mają wysokie kompetencje i merytoryczne przekazywanie informacji. Za co jestem bardzo wdzięczna. Bardzo miła obsługa klienta.
Karolina Kozoświst
Karolina Kozoświst2 lata temu
Bardzo miła obsługa i bardzo miłe Panie
Jacek Mazur
Jacek Mazur2 lata temu
Miła i kompetentna obsługa. Moja sprawa została szybko rozwiązana, jestem bardzo zadowolony z usług oferowanych przez ten oddział ;)
Adriana
Adriana2 lata temu
Czytając opinię że panie są tam po rodzinie czy znajomości a nie z wiedzy, wierzę w 1000% bo po ostatnich paru wizytach stwierdzam że siedzą tam totalne niedouki, niektóre pomocne (choć próbują) a inne zwyczajnie niemiłe wredne k***** o ilorazie iQ z gimnazjum może.
Panie przy mnie wydzwaniały i sprawdzały w internecie jakie są warunki przyznania usługi o którą pytałam, nie są zaznajomione z aktualnie oferowanymi usługami banku.
Nie dają ulotek, informatorów, a już tym bardziej aktualnych (dostałam dopiero za 4 razem będąc w tej samej sprawie; na infolinii banku okazało się że brak jest w moim egzemplarzu wielu istotnych informacji) ale skoro się nie znają to raczej skąd mają wiedzieć, że dają mi bezużyteczny świstek..
Pani siedząca po lewej najbliżej pokoju kierowniczki stara opitolona na chłopa blondyna (ludzi traktuję z wzajemnością) jest nie dość że bez taktu obycia i jakiejkolwiek kultury względem osób starszych to jeszcze zamiast zająć się poinformowaniem w ważnych dla mnie kwestiach, bardziej skupiła się na byciu wredną s**ą dla starszej od niej osoby, która była ze mną. Błędnie informuje, nie potrafi przyznać się do błędu - mało tego jeszcze naskakuje na klienta, "bo przecież dobrze informowałam"... -
tylko ludzie inaczej/błędnie/źle słyszeli chyba co?
Ponadto Panie uparcie twierdzą że nie ma możliwości reklamacji w banku, co ostatnio usłyszałam - otóż pragnę poinformować was drogie niedouki że takie możliwości są, dowiedźcie się tego na infolinii swojego banku.
Myślę, że za wprowadzanie klientów w błąd powinny być wprowadzone konsekwencje dla pracowników, bo artykuł sama potrafię przeczytać ale żeby pracownik nie znał przepisów na których działa jego placówka ? Co one tam robią ?
Osobiście uważam że powinna być możliwość wystawienia gwiazdek ujemnych.
Benraht John
Benraht John2 lata temu
Bankomat nieczynny. Pieniędzy nie wpłacisz.
Otylia Smoter
Otylia Smoter2 lata temu
Polecam serdecznie. Panie bardzo pomocne, kompetentne, miłe i uśmiechnięte.
Monika Samborowicz
Monika Samborowicz2 lata temu
Oferta banku i zaawansowanie aplikacji mobilnych na dobrym poziomie. Jednak pracownicy oddziału... stanowiska obsadzone po znajomości.. brak rozeznania w aktualnie oferowanych usługach przez bank... etc.
Zalecane lokalizacje