/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

11 Listopada 2, 76-200 Słupsk, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
4.1
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
FX5V+CF Słupsk, Polska
+48 59 847 36 00
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–17
Wtorek: 8–17
Środa: 8–17
Czwartek: 8–17
Piątek: 8–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Natalia Spolak-Bobryk
Natalia Spolak-Bobryk2 lata temu
Wraz z mężem jesteśmy klientami niniejszego oddziału banku PKO BP SA. Obsługa banku jest na najwyższym poziomie, a personel zawsze serdeczny, sympatyczny i bardzo profesjonalny. Na szczególne wyróżnienie z pewnością zasługują pani Aleksandra W. (dzięki której wszelkie formalności związane z zakupem domu były przyjemnością) oraz pani Malgosia S., która opiekuje się nami od samego początku. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Państwa usług. Polecamy serdecznie tę placówkę.
Mariusz Cholewiński
Mariusz Cholewiński2 lata temu
Rewelacyjna obsługa Klienta. Wszelkie wątpliwości i problemy rozwiązywane od ręki. Pomoc w nagłych sytuacjach. Pani Iwona i Pani Asia zawszę wysłuchają, doradzą i pomogą wybrać najlepsze rozwiązanie. Zero zastrzeżeń. Nie wiem, co musiałoby mnie skłonić do przejścia do konkurencji. Zostaję na lata!
Marta Kozłowska
Marta Kozłowska2 lata temu
Będąc w oddziale II Banku PKO BP w Słupsku miałam przyjemność rozmowy z Panią Aleksandrą W. (hipoteki). Pani Aleksandra okazała się bardzo pomocna przy rozwiązaniu moich problemów i wątpliwości. Uważam, że już lepiej trafić nie mogłam. Osoba bardzo kompetentna, sympatyczna, chętna do udzielenia pomocy. Zresztą wszyscy pracownicy, z którymi miałam tam kontakt są sympatyczni i pomocni. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w tym oddziale banku PKO BP.
Agnieszka Boguszewska
Agnieszka Boguszewska2 lata temu
Bardzo wysoko oceniam spotkanie z doradcą Panią Anetą B. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu, zaangażowania i kultury osobistej, a także cierpliwości w tłumaczeniu zawiłych dla klienta spraw. Do takich osób z przyjemnością się wraca i tworzą wizerunek banku. Jest to opinia także mojej matki, która została poinstruowana w bardzo przystępny sposób.
Szefu szefu
Szefu szefu2 lata temu
Powiedziec "gorąco nie polecam" to jak nic nie powiedzieć! Kolejki,biurokracia, niekompetentosc! Wymówki typu ktoś jest na urlopie lub nie możemy czegoś znaleźć na dokładkę przekładanie wizyt. Jak ktoś lubi takie akcje to serdecznie zapraszam do tego oddziału! Zero poczucia wartości jako klient banku- banku który żyje i funkcjonuje za nasze pieniążki. Zaznaczam że nie jest to raczej wina ludzi którzy tam pracuja tylko ludzi którzy ich szkolą lub są odpowiedzialni za cały model biznesowy tego reliktu przeszłości.
Sylwia Herba
Sylwia Herba2 lata temu
Obsługa na wysokim poziomie, profesjonalne podejście do klienta. Kolejki są praktycznie w każdym banku, ale jeżeli mam chwilę poczekać i załatwić sprawy oraz rozwiązać problemy to jestem na tak aby poczekać. Polecam!
Bożena Gołowienko
Bożena Gołowienko2 lata temu
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w II oddziale PKO BP SA, jasno , szybko i profesjonalnie zostałam poinstruowana w jaki sposób mam załatwić swoją sprawę . Zresztą tak jest za każdym razem .
Anna Mleczko
Anna Mleczko2 lata temu
Gorąco polecam. Załatwiałam kredyt hipoteczny. Pani Aleksandra wykazała pełen profesjonalizm, mega zaangażowanie, empatię. Kontakt super.
Zalecane lokalizacje