/Pomeranian Voivodeship/Bank

Oddział PKO Banku Polskiego

Chylońska 104, 81-033 Gdynia, Polska

Oddział PKO Banku Polskiego
Bank
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
GFV9+94 Gdynia, Polska
+48 58 667 32 41
pkobp.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–16
Wtorek: 10–17
Środa: 9–16
Czwartek: 9–16
Piątek: 9–16
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Joasia Słowik
Joasia Słowik2 lata temu
Ja jestem bardzo zadowolona. Chciała bym pochwalić panią Ewę Górzyńską. Ta Pani jest na właściwym miejscu i zawsze ale to zawsze ciepło przyjmie i pomoże w najbardziej profesjonalny sposób. Oby więcej takich pracowników jak Pani Ewa. Moja ocena to 6+. Jeszcze raz dziękuję Joanna S.
Yurii Bielchev
Yurii Bielchev2 lata temu
Jestem klijentem tego banku
I chcialem zrobic przelew na Ukraine
Dwa dni bylem w tym dziale
I dwa razy odzucali mnie
- nich pan zrobi to wdomu przez aplikacje🤨
- ale mowie ze ni udalo mi sie
I jednak odzucili
Bardzo slaba odsluga i jestem strasznie nie zadowolony
Karol
Karol2 lata temu
Obsługa dramat, 13.00 godzina 1 osoba przyjmująca na 6 klientów. 1 osoba 30 min przyjmowania, szanuje i rozumiem staracie się kompleksowo obsłużyć każdego. W przypadku bardziej skomplikowanej tranzakcji u klienta dodajcie jedną osobę do obslugi, przy 2 maxymalnie 3 osobach obsługujących nikt wam złego słowa nie powie. Darujcie sobie tłumaczenia Covidem zasadami bezpieczeństwa bo to śmieszne, wystarczy upłynnić kolejkę żeby nie było skarg. A i odbierajcie telefony bo to też szwankuje. Pozdrawiam niezadowolony klient.
Babs Bright
Babs Bright2 lata temu
Obsługa w tym banku żenada. Zwłaszcza młody pan, który nie chciał obsłużyć nas bez maseczki, gdzie pracownica banku obok miała obniżoną maseczkę.Klient obok został poproszony o zdjęcie maseczki na chwilę w celu identyfikacji twarzy ale jakby nie chciał, bo by się bał, to też by nie został obsłużony.Taki absurd.Sam ton rozmowy z klientem nieprofesjonalny,proponuję zmianę obsady na bardziej przyjazną i miłą. Więcej tam nie pójdę.
Helena harasimowicz
Helena harasimowicz2 lata temu
Bardzo miła obsługa. Niezbyt długo się czeka.
Załatwia się bez problemu co się chce.
O_ Mail _O
O_ Mail _O2 lata temu
Szybka obsługa z wyjątkiem dni w których wypłacane są emerytury czyli 10-12 każdego miesiąca. Sympatyczna obsługa i od niedawna możliwość zakupu polisy ubezpieczeniowej dla pojazdu.
Justyna Bińkiewicz
Justyna Bińkiewicz2 lata temu
Obsługa dramat… Pracownicy są tam za karę i kolejka jak do mięsnego… Radzę popracować na standardem OBSLUGI w tym oddziale…
Anna
Anna2 lata temu
Nie polecam. Jedna Pani obsługuje, kolejka. Zapytałam Panią czy podejdzie ktoś jeszcze nawet nie odpowiedziała, spojrzała się z taką miną że masakra..
Zalecane lokalizacje