/Pomeranian Voivodeship/Bank

ING Bank Śląski placówka bankowa w Gdańsku

Kołobrzeska 16A, 80-394 Gdańsk, Polska

ING Bank Śląski placówka bankowa w Gdańsku
Bank
4.6
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CH2H+PP Gdańsk, Polska
+48 32 357 00 69
ing.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 10–17
Wtorek: 10–17
Środa: 10–15
Czwartek: 10–17
Piątek: 10–17
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Tatyana Osedach
Tatyana Osedach2 lata temu
Kolejna wizyta do banku sprawiła Bardzo Dobre wrażenie po obsłudze przez Pani Monika Żylińska. Jest Bardzo Fachowa. Oprócz tego zawsze miła i uśmiechnięta. Gorąco Polecam ING szczególnie Pani Monikę jako Fachowca Najwyższego poziomu.
Ania Wójtowicz
Ania Wójtowicz2 lata temu
Placówka widmo, która ogranicza się do bankomatu. Założenie konta nie jest możliwe ze względu na brak konsultantów.

Edit po odpowiedzi banku: byłam w placówce w piątek o 13 czyli w godzinach pracy. Na moje zapytanie czy mogę założyć konto dostałam informację, że nie ma konsultanta i nie mogę tego zrobić. Najwyraźniej założenie konta to tak niestandardowa czynność, że wymaga specjalnych fachowców. Zasugerowano mi żebym się umówiła na konkretną godzinę na następny tydzień. Skoro mam się umawiać z wyprzedzeniem to po co ta placówka jest otwarta?
W oddziale są 3 pokoje do obsługi klienta. Wszystkie były puste. Nie ma konsultantów - to cóż to za placówka?
Missdeedove
Missdeedove2 lata temu
Punkt otwarty od g.10-15. Kompetencje i usługi ograniczone do absolutnego minimum. Właściwie wystarczyłby sam bankomat.
Ostatnio zgubiłam tam niemałą kwotę, cofnęłam się w poszukiwaniu, w środku siedziało dwóch pracowników, ale było już nieczynne. Zapukałam w szybę z pytaniem czy ktoś uczciwy nie znalazł i nie zgłosił znalezienia pieniędzy (w końcu są kamery, więc liczyłam, że może zadziałała przyzwoitość)- usłyszałam od pracownicy- nie mogę podejść, mam szkolenie.. Brawo! Szkolenie- być może z obsługi klienta, ważniejsze od pomocy realnemu klientowi.. Szok i niedowierzanie.
Mare pacy
Mare pacy2 lata temu
Placówka w Gdańsku, ul. Kołobrzeska 16 A.
Bardzo miła obsługa. Pani Anna pełen profesjonalizm, wszystko wytłumaczone, wyjaśnione, każda wątpliwość rozwiana. Ryzyka przedstawione bez zbędnego koloryzowania. Tak powinno być. Polecam.
Tomala Winnicki
Tomala Winnicki2 lata temu
Dziękuję przesympatycznej Pani Kasi za super obsługę, czuliśmy się z żonka jak vipy
Asia Damaszk
Asia Damaszk2 lata temu
Szybka i miła obsługa, w środku czysto, a sam oddział jest bardzo przestronny. Inne oddziały w Gdańsku, powinny brać przykład z tego punktu obsługi. Parking mógłby być większy.
Rokiteczka
Rokiteczka2 lata temu
Witam, bardzo żadko pisze opinie na tego typu portalach ale tym razem musiałam to zrobić. Mianowicie w związku z faktem iż często podróżuje , a moje wyjazdy są przeważnie kilku miesięczne zdażyło mi się już dwa razy założyć konto walutowe w oddziale Ing. Z faktu iż z posiadaniem karty łączyly się comiesięczne koszty po każdym powrocie do Polski konto zamykalam. I tym razem udałam się do oddziału szczerze mówiąc z wygody I przyzwyczajenia ( dobra obsługa ani świetna jakoś usług nie była tu czynnikiem mojego wyboru ) udałam się do punktu Ing tym razem w Alfa centrum na przymorzu. Po przemilej rozmowie z Panią Angelika przeszliśmy do konkretów I po przeanalizowaniu wszystkich ofert wybraliśmy odpowiednią dla mnie. I tu nastąpiło wielkie zaskoczenie. Po wpisaniu moich danych okazało się że niekompetetny pracownik pomimo wczesniejszego uprawnienia zamknięcia kąta I zniszeniu karty na moich oczach ( W oddziale na Rajskiej równo rok temu ) nie zamknął mojego konta . A wszystkie moje dane figurowaly w systemie. Nie ukrywam nie jestem z tego powodu szczęśliwa i dowiedziałam się że nie jest to pierwsza taka sytuacja. Natomiast treść mojej opinii chciałabym skierować w stronę Pani Angeliki kotra w świetny sposób bardzo rzeczowo przedstawiła mi stan rzeczy I zaproponowała racjonalne rozwiązanie. Podczas naszej rozmowy nie czułam żadnej presji a wręcz przeciwnie wielka wyrozumiałość i rzetelność. Chciałabym bardzo pogratulować tak świetnego pracownika , kotry potrafił przekonać mnie abym mimo błędu innej osoby nie zamykalam się na waszą firmę I dała Wam kolejna szanse. Gdyby nie ta Pani napotkana dzisiejszego dnia ta sytuacja mjalabym diametralnie inne zakonczenie.Gratuluję I życzę więcej takich pracowników.
Joanna Grabska
Joanna Grabska2 lata temu
Szybkie załatwienie sprawy, czas oczekiwania zmieścił się w jednej minucie. Bardzo miła obsługa. Jak do oddziału Banku to tylko tam.
Zalecane lokalizacje